A legismertebb szálloda: Pallasz Hotel

Magyarország Miskolc - Miskolctapolca

Ott-tartózkodás ideje: 2007. feb. 01.  - 2007. feb. 01. (1 nap)

2 hozzászólás I 7 855 látogató olvasta. Rögzítve: 2007. jún. 19. küldd el ismerősödnek
Oszd meg ezt az oldalt!
avatar ongo Beszámolója

Cimkék: Bencés  fogyasztóvédelem  hotel  lopnak  Miskolctapolca  Pallas  Pallasz  videó 

Hát ez a legismertebb hazai szálloda. Nézzük mi történt itt.

Igy indult:
Ellopják a vendégek pénzét a miskolctapolcai Pallasz Hotelben
Szóval az úgy volt, hogy csütörtökön levelet kapott a Homár Zsókától, hogy ellopták a pénzét a Pallasz Hotelben, a lezárt szobájából. A Kifosztott Ügyfél olyan kemény vádakat írt le, hogy még a közlés módján gondolkodtunk, amikor ? péntektől hétfőig, vagyis máig - a nekünk küldött mail ellánclevelesedett, azaz szétküldték minden második magyar internetez?nek.
további részletek a Homáron

Aztán jött a folytatás:
Pallasz Hotel-megamix
A miskolctapolcai Pallasz Hotel üzelmeit megkapargató oknyomozásunk után befutott még pár eset hasonló végkifejlettel. Volt, akitől nem loptak.
részletek Homáron

És még mindig nins vége:
Bencés néven él tovább a Pallasz Panzió
Teljes a káosz Miskolc-tapolcán. Az önkormányzat állítólag bezáratta, mégis m?ködik a Pallasz Hotel, míg szemben, a szintén a hotelhez tartozó panzió már Bencés Panzió néven nyomul. A rendőrség nem tud bizonyítani semmit, viszont szívesen veszik bárki segítségét, aki saját költségén "beépül" a szállodába. tovább

Mit találtam, hát egy videót:
Értékeld az élménybeszámolót!
7 (1 szavazat)
Lépj be az értékeléshez!
Hozzászólások:
Aniko71 - 2007.06.28. 10:46

Ehhez én idemásolnám azt a levelet, amit a BAZ megyei fogyasztóvédelemnek írtam:Tisztelt Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei KH Fogyasztóvédelmi Felügyelőség,2006. április 21-én bejegyeztem egy panaszt a Pallas Hotel, 3519 Miskolc-Tapolca, Bencések útja 6., panaszkönyvébe. A Networkshop konferencia résztvevőjeként több kollégámmal a hotelben laktunk április 19-21 között , és ez idő alatt több olyan hiányosságot tapasztaltunk, amely nem állt arányosságban az árral (13500 ft/éj/fő). A szobákban nem volt fűtés, takarót kérésre nem kaptunk, nem volt szappan, takarítás 3 nap alatt egyszer sem történt, a reggeli választéka szegényes volt, amikor vegetariánus kolleganőm sajtot kért, azt a választ kapta, hogy nincs. A reggelinél a recepciós felszolgált ugyan kávét, amit a kijelentkezéskor 500 forintos áron számolt fel, de ezt nem közölte előre.TV nem volt a szobában, viszont a falból kilógott az antenna vezetéke, mintha elvitték volna a készüléket. A szálloda ajtaján kézzel írva ZÁRVA felirat lógott, minket mégis fogadtak, igaz az elmondott hiányosságokkal. Olyan érzésünk volt, mintha a hotel éppen csődbe ment volna, de még ezt az utolsó lehetőséget kihasználnák, hogy bevételt szerezzenek a megfelelő szolgáltatások nékül. A Vásárlók Könyvébe történt bejegyzésemkor nem kaptam meg az engem illető példányt a panaszból.Kérem, hogy bejelentésem alapján keressék meg a szálloda üzemeltetőjét, vizsgálják ki a panaszt, és a körülményeket hatáskörükön belül.Közreműködésüket előre is köszönöm.

markus - 2007.05.15. 19:15

Ez baromi jól hangzik. Remélem több ilyen leleplezés születik és az emberek elkerülik az ilyen helyeket.


Ahhoz, hogy hozzászólhass válaszd a belépést vagy regisztrálj, ha még nem vagy tagjanik közt!

Az élménybeszámolóhoz tartozó

album

Az itthon.blog.hu ajánlásával
tokaj Bor-kő túrák Észak-Magyarországon
A hűvösebb idővel se maradjatok otthon, ilyenkor is sok lehetőség vár benneteket a szabadban....
hotel Új hotel nyílt Hollókőn
A régió turizmusa szempontjából mindig jó hír, ha minőségi hotel nyitja meg kapuit. Külön öröm,...

Ajánljuk

még figyelmedbe

Magyar  Română  Slovenčina