Jó hotel -arogáns igazgató

Magyarország Debrecen Hunguest Hotel Nagyerdő ***

Ott-tartózkodás ideje: 2008. ápr. 13.  - 2008. ápr. 18. (5 nap)

9 hozzászólás I 4 855 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. ápr. 22. küldd el ismerősödnek
Oszd meg ezt az oldalt!
avatar gyurezz Beszámolója

Cimkék: debrecen  hotel  hunguest  nagyerdő 

gyurezz még nem értékelte!
Az értékelések összesen:

3.6

Eddig 5 utazó értékelte.

Házassági évfordulónkat töltöttük a debreceni Hotel Nagyerdőben.
Mindennel megvoltunk elégedve mindaddig amig a 3. éjjel a zárt, biztonsági őrséggel , kutyával őrzött parkoló legbelső helyén a kocsinkat feltörték,
egy nagy betondarabbal a jobb ablakot betörve, teljesen
kifosztották 2 mp3- s rádiót étkezési jegyeket 100 ezer ft értékben stb. elvittek. Gondoltuk a kocsiban jó helyen van ha már zárt örzött helyen parkolunk.
Reggeli után a hoteligazgató várt minket és közölte a hirt megigérve hogy mindenben segitenek és kártalanitanak minket. Ez a napunk elment: vártunk a rendörökre órákat a parkolót az autót próbáltuk megtisztitani a szétrobbant üvegszilánkoktól senki se segitett összevágtuk magunkat utána irány a szerviz ablak csere nincs üveg sirunk másnapra felárral szereznek kocsi ott marad hotel kocsi visszavisz.Másnap nincs kocsi telefont várjuk nem fürdünk csak várjuk a hivást elkészül e a kocsi hazatudunk-e menni. Az igazgató kedvessége 2. találkozásunkor már elszállt, a rendőrség által felvett kárunknak csak a töredékét akarta állni, és hangoztatta hogy miattunk kellett bejönnie a kocsifeltörés utáni reggel szabiról mintha mi tehettünk volna az egészről.A kár kb. 10%-át akarta kifizetni kérte a számlákat a müszaki cikkekről amit a kocsiból kiloptak, azt mondta ha nem tetszik forduljunk ügyvédhez.Ellenséges volt sok vita után 100ezer a kárunk
Kapcsolódó élménybeszámolók:
Értékeld az élménybeszámolót!
10 (1 szavazat)
Lépj be az értékeléshez!
Hozzászólások:
szalay3 - 2014.09.15. 17:22

Egy újabb adalék, hogy miért nem megyek magyar szállodába. Az ár/érték arányról nem is beszélve! Szerintem (legalább is Közép Európában) a legrosszabb!

Meme - 2009.08.07. 17:50

Sajnos összeségében nekem sincs jó véleményem a hotelről. Húsvétkor töltöttünk el 4 éjszakát ott 4esben, két kisgyerekkel. Superior franciaágyas kanapés szobát kaptunk.A szoba lelakott, az éjjeliszekrényem majdnem szétesett,a kanapé kopott, az ágy kényelmetlen, a sötétítő függönyt nem lehetett összehúzni teljesen, mert kisebb volt, mint az ablak szélessége.A padlószőnyeg egy része cukorral teleszórva, ami azt jelentette, hogy bizony ott nem igazán porszívóztak érkezésünk előtt. Amikor szóltam, azonnal kitakarítottak.A fürdőszoba csaptelepei rozsdásak,lyukasak, a zuhanytálca kikopott, a törölközők lyukasak, szakadtak. Amikor ez utobbit szóvá tettem, azt a választ kaptam a takarítónőktől, hogy folyamatban van a csere. hatalmas csalódás volt, arról nem is beszélve, hogy mindezért egy vagyont fizettünk ki. Az étteremben a pincérek kedvesek, és az ételválaszték nagy, finom. De engem ez kevésbé érdekel, mint a tiszta, rendes szoba.Na és az erkély is használhatatlan, mocskos székekkel, rohadó falakkal.

mkriszti65 - 2009.07.14. 16:14

Te is jó fej vagy 2,5 év után értékelsz! Muhaha! Vagy talán gyurezz egy másik nicknevét tisztelhetem benned?

meszes - 2009.04.29. 10:37

Nekem kb.2,5 éve volt szerencsém 1 éjszakára, de az akkori állapotok szerint (még Hungest szinten is) legalább -1*

mkriszti65 - 2009.04.05. 11:26

"Nyugodtan regisztrálj 10 nevet ,jelszavat és irjál " aha, szóval te így szoktad. Köszi, de nekem ez az egy nickem elég arra, hogy elmondjam a véleményemet. Ki kell ábrándítsalak, de nem dolgozom a H.H. Nagyerdőnél. /Kicsit nehéz lenne minden nap bejárni Kecskemétről./ Sőt, sem rokona, sem ismerőse nem vagyok az igazgatónak sem. ".Ha pedig vendég vagy, amit kétlek," Miért ne lehetnék vendég? Az meg, hogy hol mondom el a véleményemet, szerencsére nem te mondod meg. Majd, ha a modiknak nem tetszik, akkor törlik, de addig had olvassa el az aki akarja. Majd levonja mindenki a maga következtetését. Ha pedig idén is mentek a H. H. Nagyerdőbe, akkor az mp3-as lejátszókat és az ebédjegyeket ne hagyjátok a kocsiban!

gyurezz - 2009.03.12. 19:21

Nem vita kérdése a hozzászólásom.Ezek amit leirtam tények, megtörténtek sajnos, és ezáltal nem visszavonhatóak.Különben ez nem üzengetős fórum, mindenki azt irja le ami megtörtént vele egy adott szálláshelyen. Ha neked más a tapasztalatod bármelyik szállodáról nyugodtan ird be az élménybeszámolók közé.Egyébként egy normális ember tudja hogy egy szállodában a legritkább esetben kerül kapcsolatba az igazgatóval, tehát attól még lehet jó egy hotel.Ha ott dolgozol a szállodában akkor inkább másként szolgáld meg a jól megérdemelt prémiumot.Ha pedig vendég vagy, amit kétlek, akkor ird le a élményedet, igy mások is láthatják hogy milyen a szálloda .Ha figyelmesen olvasnál rájönnél talán, hogy én magam irtam dicsérő szavakat is.Részemről befejeztem a levelezgetést veled.Nyugodtan regisztrálj 10 nevet ,jelszavat és irjál dicshimnuszokat, többet érne.

mkriszti65 - 2009.03.12. 14:41

Én nem vitatkozom, és örülök neki, hogy 2008 áprilisa és 2009 januárja között már többször is visszamentetek egy olyan hotelbe, ahol saját bevallásotok szerint 100 ezer forint károtok volt. Ez aztán a feltétel nélküli bizalom. De te se gondold, hogy nem ismerem a körülményeket és az igazgató vendégekhez való hozzáállását. Úgyhogy, ha azóta olyan nagyon jó viszonyba kerültetek, akkor illene mea culpa-znod, mert, ha valaki az Ongo-n rákeres a szállodára, hogy vajon érdemes-e oda menniük, akkor az jön le neki, hogy jó a szálló, de az igazgató arrogáns. Akkor talán nézegessünk tovább. Nem mindenki olyan toleráns mint te és nem biztos, hogy "ad egy esélyt" hátha nem csalódik. Hogy a "beépített-"tel mi van azt már nem tudtam meg.

gyurezz - 2009.01.05. 11:57

Az ügyet már el is felejtettem, mivel már többször voltunk azóta ebben a szállodában és nagyon megszerettük. De muszáj reagálnom. Ha valamit nem tudsz, ne szólj hozzá.Tudom bizonyitani fotókkal:nagy táblára ki volt irva xy sekuriti kft által őrzött terület. A szobai vendégtájékoztatóban pedig le volt irva hogy 22óra után a parkolóba ne menjen le a vendég mert kutyával őrzik a parkolót.Azt hogy a keritést bárki átugorhatja az a szálloda felelőtlensége, és nem a vendégé.A kutyával és őrrel védett zárt parkolóban eldugva ,nem szem előtt Te is a kocsiban hagynál ezt-azt, biznál abban hogy csak az őr törhetné fel a kocsit senki más.Az ebédjegyeket mindennap használtuk étkezésre a városban, nappal nyilt helyen nem hagytuk a kocsiban.Különben a kocsi feltörése és a beépitett eszközök ellopása sem irható a "felelőtlen vendégek" számlájára, mert az étkezési jegyek el voltak dugva, de volt idejük alaposan átforgatni a kocsit, akármit ellophattak volna pl. többszázezer ft. egy légzsák , azt is vigyem fel egy kutyával őrzött parkolóból?Azt hogy a szálloda igazgatója milyen volt azt honnan is tudhatnád.Hozzáfűzném hogy az igazgatóval azóta nagyon jó viszonyba kerültünk. Már irtam többször voltunk 2008-ban és megvoltunk elégedve mindennel.Egy rossz dolog nem ir le egy egyébként jó szállodát a szemünkben, megadtuk az esélyt nem csalódtunkDe a beépitett

mkriszti65 - 2009.01.04. 18:03

Hát ez nem kis csúsztatás részedről, mivel ott nincs kutyás őrzés, de még kutya nélküli sem. Igaz, hogy zárják a kaput, de azt látnod kellett, hogy azt a kerítést csak az nem ugorja át, aki nem akarja. Ezek után aki értéket hagy a kocsijában az vessen magára. Szerintem, a szálloda igazgató sem volt ellenséges, de az mégsem várható el, hogy a felelőtlen vendégek miatt a szálloda fizessen.Biztos nagy teher lett volna az étkezési jegyeket felvinni a szobába!


Ahhoz, hogy hozzászólhass válaszd a belépést vagy regisztrálj, ha még nem vagy tagjanik közt!

Az itthon.blog.hu ajánlásával
Őszi darules Hortobágyon
  A daruvonulás az ősz legvonzóbb természeti eseménye a Hortobágyon. A több tízezer daru naponta...

Ajánljuk

még figyelmedbe

Magyar  Română  Slovenčina