Nyaralás Siófokon

Magyarország Siófok Club 218 Apartmanház

Ott-tartózkodás ideje: 2008. jún. 22.  - 2008. jún. 27. (5 nap)

4 hozzászólás I 5 385 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. jún. 28. küldd el ismerősödnek
avatar kalled Beszámolója

Cimkék: apartman  Balaton  Magyarország  Siófok  wellness

Club 218 Apartmanház értékelése
kalled értékelése:

Az értékelések összesen:

Eddig 2 utazó értékelte.

Idei balatoni nyaralásunkhoz Siófokot szemeltük ki.
Szállásunk a Club 218 Apartmanház egyik apartmanjában volt, mely Siófokon, az Aranyparton helyezkedik el, közvetlen ingyenes strandkapcsolattal rendelkezik.
Az épületben 218 apartman van, melynek egy része saját tulajdonú, kiadó apartmanokat pedig a Balatontourist kínál.
A konyha (kenyérpirító, kávéfőző, mikro, stb.) és a fürdőszoba (takarítókészlet, ruhaszárító, törölközők) teljes körű, mindenre kiterjedő felszereltsége, a szobák légkondicionálása, az erkélyről elénk táruló csodálatos balatoni panoráma, mind-mind a kedvünkre tett.
A parkolással sem volt gond, az épület mélygarázsában apartmanokként egy férőhely biztosított, melyet (és az egész épületet) biztonsági szolgálat őriz.
A vendégeket egy fedett wellness részleg várja, amit az apartmanokban nyaralók térítésmentesen használhatnak. Itt található egy felnőtt medence, két nagy jacuzzi, gyermekmedence, szauna, aroma szauna, gőzfürdő, pihenő helyiség. A wellness részlegből szintén remek kilátás nyílik a Balatonra.
Az apartmanok önellátó rendszerben működnek, azonban a közelben számos lehetőség van az étkezések megoldására.
Mi nagyon kellemesen töltöttük itt az időnket.
Délelőttönként elsétáltunk a belvárosba, a gyerek kedvére a Jókai parkban található szép játszóterekkel tettünk. Megnéztük a Fő utcán lévő Hüllő Zoo teknőseit, kígyóit, halait. Tettünk egy hajókirándulást Tihany irányába. Városnéző kisvonattal és lovasszekérrel is körbejártuk az utcákat. A délután pedig mindig a fürdőzésé volt.
Balatonfűzfőn meglátogattuk a bobpályát, ahol pár csúszással (sosem elég) búcsúztunk a balatoni térségtől, és hazafelé vettük utunkat.
Igazán szuper időt fogtunk ki végig, szívesen maradtunk volna még.
Ide biztosan visszatérünk!
9.5 (2 szavazat)
csergezerge2 - 2010.02.22. 19:23

2009 nyarán volt szerencsém egy hetet eltölteni itt... Tipp-topp.. IKEA bútorok, edények, tisztaság rend és kényelem! A welness részleget nyitvatartási időben, ha jól emlékszem 10-és 21 óra közt korlátlanul lehetett használni. Az előre foglalt garázs-parkoló a nagy autónknak igen szűk volt, de semmmi kár nem keletkezett benne :-) figyelmesek voltak az ott parkolók. Külön megnyugtató volt az éber biztonsági szolgálat a kapuban! És üzenem liliomnak, hogy ez nem reklám, hanem a valóság! Mi Balatontouristnál foglaltuk az üdülésünket és nem sokkal volt drágább, mint egy városszéli panzió. Visztont itt minden a központban és mégsem zajos helyen volt!

csergezerge2 - 2009.04.28. 17:22

Nem hiszem! Én csak benéző vendégként jártam az említett apartmanházban közvetlenül az átadása után, de szemem-szám elállt a látványtól! Igen is vannak olyan szálláshelyek, akik nem szépítik a valóságot.

kalled - 2008.06.29. 21:48

Ez csak a saját véleményem. Nekem bejött. Mivel ellátás és felszolgálás nem volt, így csak a szobákat és a tisztaságot tudtam pontozni. Azzal pedig nem volt gond.

lioliom - 2008.06.29. 19:01

Ez az értékelés tök olyan mintha egy prospektus reklámja lenne.Nem az?

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.