Nyaraltunk itt is...

Magyarország Gosztola Gosztola Gyöngye Étterem és Panzió

Ott-tartózkodás ideje: 2009. júl. 10.  - 2009. júl. 17. (7 nap)

0 hozzászólás I 3 651 látogató olvasta. Rögzítve: 2009. júl. 20. küldd el ismerősödnek
avatar menzi Beszámolója

Cimkék: élmény  gosztola

menzi értékelése:

3.2

Az értékelések összesen:

3.4

Eddig 6 utazó értékelte.

Mint minden évben most is nagy gonddal kerestük meg azt a helyet, hogy hol nyaraljunk az idén. Mivel az Őrségben még nem jártunk, így arra gondoltunk, hogy ott keresünk szállást. Mivel vannak bizonyos igényeink (5-en megyünk 5 különböző igénnyel) igen gyorsan leszűkült a kör 2 szállodára, és 1 panzióra. Megnéztünk mindent az interneten, szobákat, uszodákat, közeli látnivalókat, és a Lenti-Gosztola település mellett döntöttünk a Gosztola Gyöngye Panzió és Étterem mellett. Igaz tőlünk majdnem 440 km-re van, de nagyon vártuk már az utazást.
Szokás szerint elindultunk jó korán, hogy időben ott lehessünk. Mondanom sem kell, hogy már 1-kor ott álltunk a panzió előtt. Kívülről olyan mint az interneten található képeken.
Beléptünk, közölték, hogy még egy órát várnunk kell. Semmi gond, addig is szétnézünk. Beültünk a kocsiba, és uccu neki elindultunk. Lementünk Lentibe, szétnéztünk kocsival, és vissza a panzióba. A recepciós hölgy mondta, hogy megmutatja a szobánkat. Mi minden évben egymás melletti francia ágyas szobát kérünk, az idén sem volt ez másként.
Mindig az Ibuszon keresztül nyaralunk, és eddig még nem volt a kérésünk teljesítésével gond. Felmentünk a szobába, ahol nem hogy nem francia ágy volt, hanem két olyan ágy amit összetoltak, és legalább 20 cm volt a hézag köztük. Mondta, hogy nézzük meg a másik szobát, több ajtóval odébb volt, egyáltalán nem egymás melletti szobák. Szóltam a hölgynek, hogy nem azért fizettem ki egy kisebb vagyont, hogy ne azt a szolgáltatást, és szobát kapjam amit kértem. Elnézést kért, és mondta, hogy mutat egy másikat.
Bementünk a szobába, végre olyan amit kértünk, de közölték, hogy ide meg nem lehet pótágyat betenni. Akkor most mi legyen? Felvittünk minden holminkat, minden dög nehéz táskát az egyik emeletre, és most ott állunk, hogy nincs szobánk. A recepciós lement a kulcsokkal, én meg utána. Hallottam, hogy a takarítónak épp meséli, hogy problémázunk. Odamentem hozzá, és szóltam, hogy adja vissza az első szoba kulcsát, beköltözünk. Akkor a takarító szólt, hogy van két szoba a másik szárnyban, ami olyan amit mi szeretnénk, és hogy ha gondoljuk azt megkaphatjuk. (már akkor sem értettem miért nem elsőre azt kaptuk!) Felmentünk, megnéztük, és nagyon tetszett. Egyszerű bútorok, nem olyan flancos, mint a másik szárnyban, de nekem jobban tetszett. Olyan otthonos volt. Elfogadtuk, és beköltöztünk.
Minden szép volt, az étel isteni, a kiszolgálás páratlan az első 2 nap, tényleg egy rossz szavunk nem lehet rájuk. Aztán hétfőn megkaptuk a fekete leves adagunkat. A recepciós hölgy szólt, hogy szerdán ki kell költöznünk a szobából. Péntektől péntekig turnusban mentünk! Álltam ott értetlenül, hogy miért kellene kiköltözni, amikor én fizettem a szobáért. Elmondta, hogy a főnöke szólt neki, hogy abba a szobába már mások vannak lefoglalva, és nekünk vissza kell költözni 2 napra az eredeti szobánkba. Mondtuk, hogy nem vagyunk hajlandóak, főleg nem 2 napra, így megkértük a recepcióst, hogy szóljon a főnökének, hogy ezt tőle is szeretnénk hallani, keressen meg. Este 6-ig nem jött. Műszak váltás volt a recepción, így szóltam a másik hölgynek is, hogy adja át az üzenetet, hogy legyen olyan kedves ha már ki akar minket onnan költöztetni, akkor a főnökasszony álljon elém, és mondja meg ő személyesen.
Kedden nem mentünk sehová egész nap vártuk, hátha megérkezik, de semmi. Arra nem méltatott, hogy megkeressen minket. Vacsoránál aztán megkérdeztük a pincéreket, hogy ki a főnök asszony, megmutatták, odamentünk hozzá, és szóltunk, hogy beszélni szeretnénk vele. Kissé flegmatikusnak tűnt, ahogy mondta, hogy menjünk a külön terembe. Lementünk utána, és elkezdtük a mondókánkat. Elmondtuk neki, hogy milyen üzenet várt minket, hogy nem vagyunk hajlandóak az elbánás miatt kiköltözni…stb. azt mondta, hogy akkor fizessük ki a két szoba közti különbözetet, mert amiben most vagyunk, ott nem pótágya van, hanem ágy, és az drágább. Na itt a férjem kicsit ki kelt magából, és közölte, hogy nem vagyunk hajlandóak fizetni. Már 4 napja ott lakunk senki nem mondta, hogy nekünk ezért még plusz fizetni kell. Ha ezt előre közlik, a fene sem költözik bele. Szót szó követett, rájött, hogy nem azok az emberek vagyunk, akiket csak úgy dobálhat, így abba hagytuk a beszélgetést. Utoljára még a férjem megkérdezte, hogy átadták-e az alkalmazottai az üzenetünket, hogy keressük. Azt mondta, hogy át. (párbeszédbe írom)
- És akkor miért nem keresett meg? –kérdeztük
- Honnan tudjam kik maguk? Úgy gondoltam, majd megkeresnek.
Hát itt kicsit kővé dermedtünk, és csak lestünk. Egy szálloda-, panzióigazgató, aki az „év ifjú szállodása” –ként hirdeti magát, hogy engedhet meg ilyet magával szemben? Ki ítélte neki oda ezt a díjat? Szerintem ha már egy kisebb vagyont ott hagy valaki, vagy elég csak egy napot ott tölteni, egy igazgatónak az a dolga, hogy kellemessé tegye a nyaralást. Ha üzennek neki, hogy egy szobában beszélni szeretnének vele, akkor lehetőséget kell biztosítani arra, hogy ez megvalósuljon, és mivel ő van a vendégekért, és nem fordítva ezért neki kell a vendégeket felkeresni, és nem fordítva, ráadásul, nem azt kell bedobni ürügyként, hogy azért nem keresett meg minket, mert nem tudja kik laknak a szobában. Mi sem tudtuk ki a szálloda igazgatója, mégis megtaláltuk…

Na de ezt a témát most már hanyagolom. A panzióra visszatérve, mint írtam minden rendben volt, úgy ahogy. Kicsit koszos volt az ágy alatt (mellékelve a kép) kicsit le volt pukkanva a pót ágyazásra való fotelágy, a fürdőszobában, nem volt jó a lefolyó, így 2 zuhanyzás után állt a víz, és a wc-re is csak kapaszkodva lehetett kimenni. Az étteremben az egyik műszak pincérei még azt sem várták meg, hogy kiegyük az ételt a tányérból, máris elvették előlünk a tányért, és ezt szó szerint mondom, kétszer is előfordult, hogy elkapták a tányért, holott csak inni valóért mentem.
De tényleg mindezt leszámítva nagyon jó volt, és csak ajánlani tudom mindenkinek. Azoknak akiknek nem volt afférjuk, nagyon jól érezték magukat. Nekem hétfőtől már kedvem sem volt maradni, úgy elrontotta az a hangulatomat, hogy ki akartak költöztetni. Mi biztos, hogy többet nem megyünk ebbe a panzióba, de a környékre még biztos. Csodaszép volt a táj, a környék…stb.
6.7 (3 szavazat)

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.