Jobb ma a marketing és még nem is túlzok (Gosztola)

Magyarország Gosztola Gosztola Gyöngye Étterem és Panzió

Ott-tartózkodás ideje: 2009. aug. 01.  - 2009. aug. 05. (4 nap)

0 hozzászólás I 3 486 látogató olvasta. Rögzítve: 2010. júl. 25. küldd el ismerősödnek
avatar zacky74 Beszámolója
zacky74 értékelése:

2.4

Az értékelések összesen:

3.4

Eddig 6 utazó értékelte.

Az itthoni nyaraláshoz általában mindig olyan helyet szoktunk keresni ahol még nem jártunk.Ezt a helyet egy ismerős ajánlotta és a képek alapján elég színvonalasnak találtuk. Mi 2 felnőtt és 2 gyerekkel mentünk. Na de ezzel szemben a valóság egy kicsit más volt. Kezdve azzal hogy magát szállodának hirdeti holott látszik hogy nem más mint egy panzió, csak pluszban van jakuzzi és medence.(összesen 27 szoba van) Mi egy négyágyas szobát foglaltunk ami mint kiderült a tetőtérben van és az éttermi rész felett tehát egyrész iszonyú meleg volt másrészt mindig tudtuk mi lesz a vacsi, hiába kértünk és állítottunk be ventillátort egyszerűen a szobában bent ragadt a meleg nem lehetett megmozgatni a levegőt. A másik szárny amelyik újabb lehet (ahol a medence van) ott már lenti szobák vannak erkély nélkül. Hát porcicákkal mi is találkoztunk mikor az ágyakat rendezgettük, vagyis takarítani csak ott szoktak ameddig a szemük ellát.
A medence iszonyúan hideg, még nekem is pedig én "vizes" gyerek vagyok de 10 perc után ki kellett jönnöm. A megérkezéskor közölték hogy a medencébe a szűrő miatt úszósapkát kell hordani mert hogy a szűrő eldugul és nehéz takarítani.(wellenss hotel!!!!) Aztán kiderült hogy csak annak akinek hosszú a haja (fiúknak nem kell mert rövid a hajuk, diszkrimináció?). Mikor lementünk megnézni mondanom sem kell nem sok ember húzott sapkát akin meg volt az zuhanysapkát kapott. A kinti részen van egy hatalmas kert ahol lehet napozni, van egy kisebb halas tó, ping-pong asztal, salakos teniszpálya.
A kajáról annyit hogy érkezéskor még elég volt a mennyiség de ahogy többen lettünk hiába mentünk le általában 1/2 órával a nyitás után vagy hely nem volt vagy volt hogy bizonyos ételek el is fogytak és a pótlás is eltartott elég sok ideig, ha egyáltalán kaptunk. Az ételek reggelinél ismétlődtek (bundás kenyér, rántotta, virsli,kolbász, péksüti), ital: kávé,tej, poros narancslé, és teák. A kaja minőségével alapjában véve nem volt gond csak hát a mennyiség...Vacsira is volt hogy több napig jött vissza a leves pl. barack krémleves 2 nap, tyúkleves előszőr csak zöldséggel,tésztával, másnap már gazdagon.
Kikapcsolódási lehetőség a Lenti fürdő ami tényleg szép van kinti élmény medencéje és egy pár gyógyvizes és úszó medencéje. Ezen kívül van a közelben egy horgász tó kb. a falutól 1.5 km-re és bicikli út az erdőn keresztül mind ehhez a tóhoz és lentibe is be lehet jutni biciklivel pont a strandhoz. Mivel kifogtunk esős időt ezért mi az agyagozást is kipróbáltuk amit egy szomszédos faluban lehetett igénybe venni kb. 25 km-re a falutól.
Összességében a panziót én azoknak ajánlom akik pár napot akarnak csak eltölteni, hosszú távra nem érdemes menni, csendes környezetre vágynak esetleg romantikázni egy kicsit, vagy aki biciklivel szeret egész nap túrázni a környéken.
Kapcsolódó élménybeszámolók:

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.