Dino Club Hotel Ruspina 4* = Rémálom

Tunézia Monastir skanes Dinoclub Ruspina

Ott-tartózkodás ideje: 2010. aug. 20.  - 2010. aug. 27. (7 nap)

5 hozzászólás I 8 789 látogató olvasta. Rögzítve: 2010. aug. 28. küldd el ismerősödnek
Oszd meg ezt az oldalt!
avatar csapo74 Beszámolója
Dinoclub Ruspina értékelése
csapo74 értékelése:

1

Az értékelések összesen:

1.8

Eddig 4 utazó értékelte.

A Best Reisen Dino Club által szervezett úttal Augusztus 20.-án nagy várakozás után első családi nyaralásunkra érkeztünk meg a Monastir-i repülőtérre. Busszal kb. 5 perc múlva a szállodában voltunk ahol a club szobába tereltek minket és megkértek töltsük ki a bejelentkezési adatlapot. Ezek után kb. 2,5 órát várattak minket étlen szomjan, gyerekekkel, aki kiment azt visszazavarták. Ezután mindenki megkapta a szobakulcsát és ezután indult a kálvária.A lift nem működött ezért babakocsikkal, bőröndökkel felmentünk az emeletre ahol szörnyülködve néztünk végig mivel ekkora koszt még egyikünk sem látott. A szőnyegek foltosak, koszosak tele szeméttel, az ablakokban, lépcsőfordulókban koszos tányérok, poharak, ételmaradék. A szobában a következő látvány fogadott: Az ágyak valamilyen koszos, ragacsos pokróccal letakarva a gyerekpótágy koszos nem volt párna! A fürdőben folyt a wc, tele volt hangyákkal, (egyes szobákban csótány volt)és a lefolyókból hányingert keltő erős csatornaszag áradt.Ezeket a problémákat az egy hetes ott tartózkodásunk alatt sem sikerült orvosolni, párnáért négyszer mentem le a recepcióra mire kaptam egyet. Wc papírért már naponta kellett lejárnom. A törülközőket reggel összeszedték és estig nem hoztak másikat, gondolom egy garnitúrát mostak naponta. A tévén összesen 2 francia, 1 német, 1 arab, 1 lengyel és 1 orosz csatorna fogható de távirányító nem jár azt csak letét ellenében adnak. Hűtő nincs a szobákban azt bérelni kell napi 5 dínárért kb. 800-850 ft. A következő hidegzuhany az első étkezésen ért minket. Az étteremben koszos abroszok és székek, só és borsszóró kb. 3 db az egész étteremre, nem volt szalvéta és fogpiszkáló. Az ételválaszték nulla, párolt rizs főtt csigatészta, paradicsomszósz, főtt zöldségek(répa, burgonya, patisszon hagyma!, paradicsom) valamint valamilyen főtt vagy sült hús amit ők osztottak és kb. 5 dkg-os adagokban mérték ami nem is volt baj mivel vagy nyers volt vagy szénné volt égetve. Reggelire töltetlen száraz croissant és cukros buci, fehér kenyér, paradicsom, hagyma mosatlan, ürülékes főtt tojás egy féle sajt, megbarnult felvágott, vaj, lekvár és túró valamint tejberizs? volt. (Az előző napi párolt rizs tejjel felöntve, mazsolával megszórva)A reggelihez csak kávé tea és kakaó volt, hideg italokat nem adtak(vizet sem) közölték a bár 10-kor nyit!A gyümölcs választék sárgadinnyéből és fonnyadt barackból állt. Aznap vagyis érkezésünk másnapján az első találkozásunkkor, reggel közöltem az idegenvezetőnkkel, hogy egy percig nem maradunk itt tovább el akarunk menni. Sajnálattal közölte, hogy mindenhol telt ház van és repülőgép is csak kedden megy legközelebb de azon sincs hely. Ezek után felhívtam a Best Reisen call centert ahol nevetséges módon hétvégén nincs ügyfélszolgálat. Szombaton délben ugyan azzal a választékkal fogadtak az étteremben mint előző nap este majd a vacsora volt a csúcs! A pénteken vacsorára feltálalt csigatészta össze volt keverve a szombaton ebédre tálalt spirál tésztával!!! Vasárnap reggel a fiamhoz orvost kellett hívni=ételmérgezés! Az ételek undorítóak és ehetetlenek az ott töltött idő alatt cseppet sem változtak és folyamatosan viszontláttuk az előző napi ételek összeöntve szószba téve. Volt amikor a reggeliről megmaradt megbarnult felpöndörödött felvágottat kenyérre tették vagy valamilyen sajtszószba tették és feltálalták ebédre. (lásd fotó) Az all inkluzíve italfogyasztás a következő: Cola, Fanta, Sprite és valamilyen ihatatlan szörp italadagolóból amit csapvízzel hígított a pincér!Vörös és fehérbor, sör valamint whisky, vodka és gin de ezek csak 18-22 óráig. Az italokat műanyag fogmosópohárban adták melyek tisztaságát erősen megkérdőjeleztük. A snack bár nem tisztázott időközönként volt nyitva és a választéka feltét nélküli kb 5X5 cm-es pizzadarabokból és poháralátét nagyságú palacsintából állt amit koszos kézzel dobáltak oda tányérunkra mint a kutyának, aki többet akart kérni mivel családos emberek álltak sorba kb. 1 órát, azt egyszerűen elzavarták. Az első napon lementünk a partra mi gyönyörű lenne de elviselhetetlen az árusoktól akik agresszívak és volt akit leköptek mert nem vásárolt! A napágyak töröttek törülközőt és szivacsot külön pénzért biztosít a szálloda. A parton folyamatosan lehet lovagolni és tevegelni ebből adódóan a homok tele van teve és ló ürülékkel.Augusztusban ezen a partszakaszon medúza rajzás van amiről minden helyi és ott dolgozó tud csak nekünk nem szólt senki ezért már az első nap összecsíptek minket a medúzák. A fiam többet nem mert bemenni. Ha valaki megszomjazik fel kell gyalogolnia a szállodába mert a szállodai strandon nics bár. A medence teljesen zöld klórtól ezen kívül máshogy nem tisztítják. Pár nap alatt az ott nyaralók nagy részének kötőhártya gyulladása lett, többek közt nekünk is ezért újra orvost kellett hívni aki egyértelműen közölte ne menjünk a medencébe. A szállodához tartozó vizicsúzdák naponta délelőtt két órát és délután két órát üzemelnek hacsak a személyzet meg nem unja a kifröcskölt víz felsöprését mert ilyenkor 1 óra múlva lekapcsolják, de volt olyan nap amikor nem is ment délelőtt hiába várták a gyerekek. A medencékhez tartozó napágyak száma nem fedezi az ott nyaralók létszámát ezért korán lefoglalják és nehéz helyet találni, ráadásul az első sorokat maga a személyzet foglalja le szállodai törülközőkkel és utána pénzért kínálják a vendégeknek. A medence egyébként 9-18-ig használható utána mindenkit kizavarnak és összepakolják a napágyakat, aki esetleg nincs ott annak a holmiját rádobálják egy sarokban álló asztalra. Többeknek eltűnt a papucsa, törülközője. A partról folyamatosan bejárnak olyanok akik nem a szálloda vendégei pl. helyi családok és elfoglalják a helyeket, csúszdáznak, medencéznek a mi rovásunkra. Nekünk két nap alatt ellopták a törülközőnket a medence mellől, amikor szóltunk a recepción csak húzogattak a vállukat! A medencéhez tartozó mellékhelyiségben óriási a kosz, nincs wc papír és szappan(tartója letörve)iszonyatosan büdös van és áll a vizelet a piszoárban. A medence mellett található lefolyókból ugyan az az elviselhetetlen, hányinger keltő csatornaszag árad mint a fürdőszobai lefolyókból és minden tele van léggyel. Hétfőn végre sikerült beszélnem a Best Reisen call centerrel és mindenről tájékoztattam őket. A hölgy nagyon segítőkész volt és szörnyülködve hallgatott végig, majd megígérte, hogy azonnal intézkednek valamint rövidesen felveszik velem a kapcsolatot. Aznap még 3X telefonáltam mivel senki nem hívott ekkor újabb ígéretet kaptam. Másnap délelőtt hívtak is majd közölték : talán át tudnak helyezni egy másik szállodába de jelentős felárat kell fizetnem. ( az idegenvezető szerint kb.20-25 euró/fő/nap!)Miután erre nem voltam hajlandó közölték maradnom kell más megoldás nincs. Elkezdtem sorolni a fentebb leírtakat mire a hölgy félbeszakított mondván tudnak a problémákról amik MÁJUS ÓTA!!! fennállnak és sajnálják, hogy ez a szálloda bekerült a katalógusba. Arra a kérdésre,hogy ha tisztában vannak a problémával akkor hogy mernek utakat értékesíteni ide közölte: " ne ezzel foglalkozzak hanem azzal, hogy fizetek-e másik szállásért! Miután nemet mondtam letette a telefont. Vizet a szálloda napi egy 1,5L-es üveggel biztosított SZOBÁNKÉNT (nappal kb. 38 fok volt árnyékban) amit este 8-tól osztottak a bárban kulcs bemutatása mellett így elkerülték, hogy valaki több vízhez jusson!!!! Az egész szálloda éjfélkor bezárt aki esetleg a parton sétált vagy elment valahova, netán medence partján ücsörgött azt egyszerűen kizárták. A bárban beszélgetőkre, biliárdozókra (ami pénzbe került)egyszerűen ráoltották a villanyt és közölték jó éjszakát! Egyébként a szállodában a szórakozást két biliárd asztal amiből az egyik használhatatlan, néhány lerobbant játékgép amik csak a pénzt nyelik mert a gombok, pedálok nem működnek, használhatatlan konditerem és egy jakuzzi biztosítja ami nem volt feltöltve csak némi rozsdás víz úszkált benne. A városba nem érdemes kimenni mert tart a ramadan ezért minden zárva van és nincs este közlekedés de valahogy erről sem tájékoztattak minket az utazási irodánál. A szállodai pénzváltó csak bizonyos időközönként van nyitva ráadásul az érkezésünk utáni két napban ki sem nyitott. A szálloda a Monastiri repülőtér felszállópályájától kb.800 méterre fekszik ezért minden reggel 5.30-kor keltünk a repülőgépek zajára. Sajnos a teraszajtót nem tudtuk becsukni mert nagyon meleg volt és a légkondicionáló pont a gyerek pótágyra fújta a hideg levegőt ezért nem tudtuk használni. A szálloda személyzete 3-4 ember kivételével agresszív viselkedésük minősíthetetlen. Aki quadozásra szervezte a kirándulást letámadott az aulában amikor a gyerekkel mentem a medencéhez, én megköszöntem de nem akartam elmenni erre angolul káromkodni kezdett, közölte jobb ha hazamegyünk és kézzel jelezte elvágja a torkunkat. A fent leírt problémákat jegyzőkönyveztük, ugyan úgy mint az akkor ott tartózkodó többi család összesen kb. 60-70 ember!
Csak annak ajánlom a szállodát aki katasztrófa turista, szereti a veszélyt, nem fél az ételmérgezéstől vagy fogyni szeretne, én egy egy hét alatt 4,5kg-ot fogytam.
Feltöltve: 2010. szept. 01.
Értékeld az élménybeszámolót!
5.2 (6 szavazat)
Lépj be az értékeléshez!
Hozzászólások:
fteebee121 - 2010.09.11. 21:51

Ez hihetetlen, ilyet még nem olvastam sehol, ez bűncselekmény kategória!! Én biztos, hogy mentem volna a nagykövetségre kinn, akármennyit is kell buszozni vagy telefonálni. Itthoni utazási irodát pedig be kell perelni, nem kérdés, ha nem térítik meg a teljes utazás díját. Valamint legközelebb utazás előtt átnézni a magyar és külföldi fórumokat (lexikonnyi írás, vélemény van Tunéziáról; pl. index fórum!!), a tripadvisor-t (ahogy ajánlották)ill. a booking.com értékeléseit az egyes szállodákról. Utólag persze könnyű okosnak lenni, tudom...

kirinshiku - 2010.09.01. 19:52

Jó a zene,kik ők?Amúgy sajnálom,hogy ez történt meg veletek...Nem győzöm elégszer mondani,mielőtt befizetünk valamit:www.tripadvisor.com

csapo74 - 2010.09.01. 12:57

FeCsa - 2010.08.31. 17:20

Tomikám, ezt nagyon megszívtátok. Javaslom, hogy verd a port a helyi illetve a kinti médiában. mailbín egy csomó helyre el tudod küldeni, sztem ügyvédet is találsz aki jó %-ért beperli őket.Itthon homár, fogyasztóvédelem, meg a hazai szervezőnek elküldöd, ha van anyacég a szervezőnek meg a szállodának akkor azoknak is...

abrakadabra - 2010.08.29. 09:52

Kár hogy nullával nem lehet szavazni, esetleg mínusz előjellel!!!Pár hetes különbséggel mi is itt nyaraltunk korábban...Óhhh,bocsánat: SZENVEDTÜNK !!!!A szállodának titulált intézmény nemhogy egy minőséghez ragaszkodó és ezért egy 4 csillagot választott családnak csalódás, de egy munkásszállóhoz szokott kőműves brigádnál is kiverné a biztosítékot - pláne az étel és italválaszték, hogy éppen az All Inclusive ellátást említsem!A korábban leírt esetek és jelzők eme Dinó Klubbos Ruspina Hotelre sajnos mindenben igazak,ugyanakkor a szavak és a mellékelt fényképek nem tudják úgy visszaadni azt a mocskot és a gyomorideget,amit Mindenki átélt !Mi szintén a megérkezésünk másnapján követeltük a helyi idegenvezetőnél a probléma megoldását: vagyis másik,jobb hotelbe való áthelyezésünket, vagy a hazautazásunk elősegítését.Csupán,ha mi fizetünk,jött a válasz ! Ugyanakkor hazatelefonálásunkkor a Best Reisen által szervezett út közvetítője, az IT debreceni irodája,nemcsak kételkedett szavahihetőségünkbe,de SEMMIT SEM TETT ! Úgy véljük,ha akkor mi fizetünk, azon túl,hogy az általunk vitt költőpénz elég sem lett volna a különbözet fedezésére, a problémát nem a Best Reisen,vagy az IT oldotta volna meg szavatosság és jótállás címén,hanem mi!Ez pedig nemcsak fogyasztóvédelmi szempontból is aggályos, de felveti annak a tényét is,hogy fent nevezett utazási irodák IGENIS TUDNAK a Ruspina Hotel siralmas állapotáról,ennek ellenére utakat adnak el ide, elkövetvén a tudatos félrevezetés, alacsony színvonalú szolgáltatás,ezáltal irreálisan magas költségű díjtételezés,a reklámmal és a valósággal nem összhangban álló fogyasztó becsapást, mely a Fogyasztóvédelem és a Törvény is szankcionál!Ezúton kérem, a már korábban kárt szenvedett utasokat, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot,bizonyítandó fent nevezett, csoportos,több emberen,folytatólagosan elkövetett tudatos vásárlói becsapást, félrevezetést és megkárosítást!Szeretnénk elérni,hogy azonnali hatállyal állítsák az ide szóló utak előfoglalását, és felelősségre vonják a Best Reisen és az IT utazási irodákat, továbbá érdemben kárpótolják a sérelmet szenvedett kisgyermekes családokat, akiknek ez a nyaralás a szörnyűségek miatt lesz örök életére emlékezetes !!


Ahhoz, hogy hozzászólhass válaszd a belépést vagy regisztrálj, ha még nem vagy tagjanik közt!

Az élménybeszámolóhoz tartozó

album

Ajánljuk

még figyelmedbe

Magyar  Română  Slovenčina