Ki adta a csillagot?

Magyarország Parádfürdő

Ott-tartózkodás ideje: 2011. szept. 16.  - 2011. szept. 18. (2 nap)

3 hozzászólás I 1 380 látogató olvasta. Rögzítve: 2011. okt. 03. küldd el ismerősödnek
Oszd meg ezt az oldalt!
avatar Lippai Beszámolója

Cimkék: Vendég tűrés 

Az elmúlt hétvégét a parádfürdői Erzsébet szállodában töltöttem. A hét elején kértem egy ajánlatot, amit el is fogadtam. A kérésem erkélyes szobára szolt, amit rendben meg is kaptam.
Azonban a szobában iszonyú hangerővel berregett a biztosíték. Telefonáltam a recepcióra, ahol közölték velem, hogy küldenek egy karbantartót, aki megoldja a problémát. Miután a szobában megmaradni a zaj miatt nem lehetett, és nem jött senki, lementünk a recepcióra, ahol közölték, hogy áramszünet lesz de a mi szobánkban már ekkor sem volt áram csak berregés. A szomszéd szobában nyitott ajtónál televíziót néztek. A recepción közölték hogy nemsokára az egész hotelben lekapcsolják az áramot, és ha visszakapcsolják, akkor majd kiderül, hogy a berregés elmúlik vagy cserélni, kell a biztosítót, este 18 óra volt ekkor. Ezután kérésünkre adtak egy másik szobát, amely a régi szárnyban található. Nincs lift és nincs erkély, azonban hatalmas sarokkád van a szobában ez valami olyan extra, amit én nem tudok értékelni 20 éve nem, ültem kádban, mert nem szeretem. Az erkély viszont nagyon hiányzott talán ezért is kértem a foglalásomban.
A számla lezárásakor megkérdeztem hogy ez árban ugyan az, a válasz igen nincs különbség.
Természetesen kifizettem a számlát, pedig tudtam, hogy az erkélyes szoba többe kerül, bár nekem az ajánlatban adtak kedvezményt, mégpedig a Zsuzsanna szárnyba kaptam szobát az Erzsébet szárny árán, no ez a kedvezmény elveszett, mert nem tudunk berregésben pihenni.
A másik jelentős probléma hogy a szálloda teli volt poloskával és ez nagyon zavart minket.
Nem hiszem, hogy valaha még egyszer visszatérek, pedig nagyon szép a környék de nem baj, mert teli van szállodákkal, és egyéb szálláshelyekkel van, ami olcsóbb és van, ami drágább de legalább vendégként kezelnek.
Értékeld az élménybeszámolót!
3 (1 szavazat)
Lépj be az értékeléshez!
Hozzászólások:
Lippai - 2011.10.05. 06:36

Megtettem le se sz...tak Valójában akkor kellet volna eljönni mikor odaértem. Valóban ezt csak utólag láttam. A baj hogy vlóban nem tudom mi van a többi helyen ezért talán segítség az értékelések olvasása.

Lippai - 2011.10.05. 06:35

Megtettem le se sz...tak Valójában akkor kellet volna eljönni mikor odaértem. Valóban ezt csak utólag láttam. A baj hogy vlóban nem tudom mi van a többi helyen ezért talán segítség az értékelések olvasása.

pestilokista - 2011.10.04. 11:39

honnan tudod előre, hogy a többi helyen,majd "vendégként kezelnek"?
de amit leírtál, az igaz lehet, viszont te is azok közé tartozol, akik csak utólag reklamálnak, pedig a hely ahol ezt meg kell tenni: szálloda,recepció, fizetés előtt.


Ahhoz, hogy hozzászólhass válaszd a belépést vagy regisztrálj, ha még nem vagy tagjanik közt!

Az itthon.blog.hu ajánlásával
tokaj Bor-kő túrák Észak-Magyarországon
A hűvösebb idővel se maradjatok otthon, ilyenkor is sok lehetőség vár benneteket a szabadban....
hotel Új hotel nyílt Hollókőn
A régió turizmusa szempontjából mindig jó hír, ha minőségi hotel nyitja meg kapuit. Külön öröm,...

Ajánljuk

még figyelmedbe

Magyar  Română  Slovenčina