Háromcsillagosnak hazudott garniszálló

Magyarország Tihany Aquilo Hotel Panoráma

Ott-tartózkodás ideje: 2013. júl. 30.  - 2013. júl. 31. (1 nap)

1 hozzászólás I 1 987 látogató olvasta. Rögzítve: 2013. aug. 09. küldd el ismerősödnek
avatar Rosiita Beszámolója

Cimkék: aquilo  hotel panoráma  tihany

Rosiita értékelése:

1.8

Az értékelések összesen:

Eddig 1 utazó értékelte.

A nyári nyaralás szobafoglalásánál fontos volt, hogy legyen légkondi a szobában. Sok Balaton parti szállót végigbogarásztunk, és annyira nincs sok klímás hotel. Mintha a Balatonnál megállt volna az idő, mert úgyis fut a szekér, fejleszteni minek..
A telefonban egy nagyon kedves hölggyel beszéltem. Minden szépen ment. Mondta, hogy vannak klímás szobáik, foglalhatunk olyat. Bár az első emeleten náluk nem is szokott olyan meleg lenni.. Gyanús lehetett volna, mert hogy 40 fokban hűvös legyen egy emeleti szoba, olyat még nem láttam. De nem baj, a miénk klímás lesz, szuper! Az egyik szoba a tóra fog nézni, a másik a parkra.
Megérkezéskor először a tóra nézőt néztük meg, egész szép, mint a honlapon. A klíma működik, a fürdő rendben. Megnéztük a másikat is - kicsit vadászház stílus sok lambériával, a fürdő a nyolcvanas évek szocreál fürdőit idézi. Semmi pakolófelület, csak egy rozzant zuhanykabin, egy önállóan álló mosdó és egy WC. Nem ezzel hirdetik magukat a honlapjukon... De klíma (látszólag) van. Benyomjuk. Fúj valamit. De nem érezni, pedig a nap odatűz, szóval nem ártana, ha működne. Azt mondta a portás, hogy ne 18 fokra, hanem 23-24-re állítsuk, úgy hatékonyabb. Ja, biztos nem szeretik a villanyszámlát. De rendben, próbáljuk meg. Míg dolgozik, lemegyünk enni. A hotel éttermében azt mondják, kb. egy óra, mire megkapjuk a rendelésünket, mert már három asztalnál is kértek (!!!). Nem volt kedvünk egy négy hónapos és egy két éves gyerekkel egy órát várni. Átsétáltunk a közeli büfésorra, a család egyik fele behamburgerezett, a másik fele a Lepke étterembe ment. Mikor visszamentünk, még mindig nem volt érezhető a klíma. Lejjebb vettük, feljebb vettük, üzemmódot váltottunk, nulla. A portás fiú, tolmácsolva az ügyvezető üzenetét, csak annyit tudott mondani, hogy meleg van, mindenki járatja a klímát, ennyit bír. Magyarul semmit.
Közben rájöttünk, hogy a tisztasággal kapcsolatban is komoly kihívásokkal küzdenek. A lepedőn porcicák voltak, a lefolyók mindkét szobában szőrszálakkal telítettek, a kanapék koszosak, a plafonon pedig cipőnyomok... Mivel a klíma nem ment, kinyitottuk az ablakot. Szúnyogháló csak az egyiken volt, így először kapásból bejött a balatoni szúnyogpopuláció kb. fele. Mire ezt az ablakot becsuktuk, a két éves kisfiamon nagyjából 30 csípés lett. Az egy nyitott (szúnyoghálós) ablakon levegő nem sok jött be, de a park helyett egy tetőre nézett, ahová egy légelszívó ventilátora volt szerelve. Így annak a zaja viszont frankón behallatszott.
Akadálymentesítés nem történt a szállóban. A babakocsit mi cipelgettük fel-le, az ott sertepertélő pincérek egyike sem ajánlkozott, hogy segítsen. Lift sincs, így a babakocsi az előtérben maradt.
A hotel saját stranddal is hirdeti magát. OK, az megvan, de élvezhetetlen, mert a meder ki tudja, mikor volt kotorva, susnyás-dzsindzsás minden. Mondjuk egy szabadstrand közel van, de az már messze nem a saját partszakasz...

Mivel nem szerettük volna a nyaralást rosszabb körülmények között tölteni, mint ami otthon egyébként lenne, eljöttünk (Hajdúszoboszlóra, nagyjából ugyanennyiért, de **** superior-ba, osztályon felüli ellátással!!!).
Mondjuk az pozitívum, hogy nem vitatkoztak, simán eljöhettünk. Gondolom, simán kiadják a szobákat a következő palimadárnak, mert ez a Balaton. A reggeli is rendben volt, de kb. ez a két pozitív élményünk volt.
Összességében hatalmas csalódás volt a szálloda, és nem ajánlanám senkinek sem!!!
lioliom - 2013.08.09. 21:54

Mi Visegrádon 4 csillagban jártunk így a Silvánusban.Csak nekünk még pampoktak is,hogy nagy az igényünk légkondira-

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.