Korfu-Messonghi Beach Hotel

Görögország Moraitika (Korfu) Messonghi Beach Hotel

Ott-tartózkodás ideje: 2007. aug. 25.  - 2007. szept. 05. (11 nap)

1 hozzászólás I 8 727 látogató olvasta. Rögzítve: 2007. szept. 10. küldd el ismerősödnek
avatar Atcus Beszámolója
Messonghi Beach Hotel értékelése
Atcus még nem értékelte!
Az értékelések összesen:

3.5

Eddig 4 utazó értékelte.

Sok fórumozás, és beszámoló alapján nem túl bíztató előjelekkel indultunk el Korfura a sokat szidott, elég rossz kritikákkal rendelkező Messonghi Beach Hotelbe. Nagy elvárásokat nem támasztottam, és így nem is kellett csalódnom.
Repülővel mentünk, a Travel Service charter járatával. Az út teljesen rendben volt, a repülőn kaptunk vacsorát, így a közel másfél órás út gyorsan elment.
Megérkezve a szállodába láttuk, hogy valóban egy óriási nagy, elsőre áttekinthetetlen komplexumról van szó, de hamar megtaláltuk a szobánkat. Második emeleti, folyosó végi szoba volt. A berendezése nagyon egyszerű, televízió, hűtő, légkondiciónáló nem tartozott a szobához, igaz ezt tudtuk is, tehát nem volt meglepetés. Ami kellemes csalódás volt, hogy a szobánkban volt a franciaágyon kívül 2 pótágy, volt egy medencére, és egy tengerre néző erkélyünk, és egy az előkertre tekintő ablakunk. Pedig csak 2 személyes szobát kértünk. Így a légkondira nem is volt szükség, mert a kersezthuzat nagyszerűen lehűtötte a szobát éjszaka. Volt még a hálószobában 2 éjjeli szekrény, és 2 talán fésülködőasztalnak nevezhető asztal, a nagyobbik, tengerre néző erkélyen pedig műanyag asztal 3 székkel, az előszobában volt egy nagy szekrény. Az egyetlen probléma a fürdőszoba volt, azon belül is a fürdőkád. Az valami rettenetesen nézett ki, de nem koszos volt, hanem a zománc az aljáról teljesen le volt kopva. Nagyon gusztustalan volt. Nem reklamáltunk, mert a bónusz erkély, ablak és ágyak kárpótoltak.
A szálloda parkja viszont lenyűgöző. Hatalmas pálmák, gondozott kert, virágok, szép dekoráció. A medencék tiszták, de nagyon klóros volt. Esténként megvilágitották a medencéket, és a pálmákat, nagyon szép látvány volt. Naponta takarították a szobát, így a tisztaságra nem lehetett panaszunk.
Félpanziós ellátást kértünk, és ott sem kellett csalódnunk. A reggeli svédasztalos volt: 3 féle kenyér, zsemle, vaj, margarin, 3 féle felvágott, sajt, kalács, méz, müzli, jam, kakaó, tej, tea, gyümölcslé, tojás,joghurtok, gyümölcs. Bőséges, és nagyon finom volt minden. Az étterem tisztaságával sem volt probléma, a pincérek kedvesek és segítőkészek voltak.
A vacsora még pazarabb volt mint a reggeli: 6-7 féle saláta, különböző húsok, halak, tészták, köretnek rizs, hasábburgonya, desszertnek fagyi, vagy sütemény. A vacsora mellé sajnos nem adtak inni, így azt az étteremben lehetett venni, igaz aranyáron.
A szálloda minden igényt kielégített, aki nem akart, ki sem kellett menni a komplexumból, mert volt élelmiszer-, ruha-, ékszerbolt, saját homokos tengerpart, konditerem, játszótér, és családosnak gyerekanimáció. Mivel még nincs gyerekünk, utóbbiról nem tudok véleményt írni.
A hotel minden este színes műsorral szórakoztatta a vendégeket, igaz aki egy hétnél többet tölt ott, a repertoár unalmassá válik. Elég jó színvonalú duók, együttesek zenéltek, szombaton a parton diszkó várta a fiatalokat.
A strandra nem mentünk ki, mert a tengeri fűvet nem írtották ki, és nagyon kellemetlen, amikor az embert úszás közben csiklandozza a növény.
Összességében a szálloda tiszta, rendezett, bőséges az ellátás, de a szobák sajnos felújításra szorulnak. Ennek ellenére nagyon jól érzetük magunkat, és bármikor visszamennénk.
A sziget maga tényleg varázslatos. Motort bérelve jártuk be az egész szigetet, szerintem a robogó a leghatékonyabb megoldás a közlekedésre. Én 10 éve motoroztam utoljára Babettával, és így vállaltam be egy 125 ccm Suzuki robogót, amivel elég hamar megbarátkoztam. Könnyen lehet vele parkolni, és nagyon keveset fogyaszt, nem kell klímát nyomatni megfázásig.
750 km-t tettünk meg 10 nap alatt, háromszor tankoltunk 5 EUR-t. Megnéztük a sziget nevezetes helyeit, Paleot, Sidarit, Rodat, Kassiopit, Pelekast, Kavost, Lefkimmit, Korisson tavat, Sissy kastélyt, Egér szigetet, Kerkyra belvárosát, Benitses kagylómúzeumát, Moratitika-Messonghi környékét.
Az egyetlen dolog, ami rossz szájízt adott, az a hazaút volt. A Travel Service gépe már nem szállt fel műszaki hiba miatt Ferihegyről, és a mentesítő járatra 8 órát kellett várakozni a reptéren. Na ez valóban nem hiányzott, és borzalmas volt. 14 órától már bent voltunk a tranzit váróban, és 0:15-kor szállt fel velünk a gép.

Ettől eltekintve nagyon tartalmas, rengeteg szép élményt nyújtó nyaralás volt, és már tervezzük a jövő évit, szintén Korfura.
Bandee - 2007.09.14. 16:36

Amikor mi voltunk egy másik fiatal pár szállt a Messonghi Beach hotelben meg, azt hiszem egyetlen problémájuk az volt, hogy az utazási iroda nem közölte velük, hogy reggel 9-kor el kell hagyni a szállást, így csak kb. 3 óra felé hagyták el :) Amúgy kívülrol kicsit korosnak néz ki, de teljesen rendben van sztem annak aki nem sokkal jobbhoz szokott.