Féltünk Tunéziától, de kipróbáltuk!

Tunézia Sousse Hotel Marabout

Ott-tartózkodás ideje: 2007. aug. 31.  - 2007. szept. 07. (7 nap)

3 hozzászólás I 4 591 látogató olvasta. Rögzítve: 2007. szept. 18. küldd el ismerősödnek
avatar Clara Beszámolója

Cimkék: -  -  Hotel  Marabout  Sousse  Tunézia

Hotel Marabout értékelése
Clara még nem értékelte!
Az értékelések összesen:

4.4

Eddig 4 utazó értékelte.

A Hotel Marabout egy remek 3 csillagos szálloda. Jó szobát kaptunk, 20 Euróért. Lehet, hogy borravaló nélkül is jót kaptunk volna, de ezt nem kockáztattuk meg. Ugyanezt tettük a takarításért is, napi 1 DT-ért ragyogott minden. A vacsoránál bármit választott az ember,minden nagyon finom volt. Remekül főznek. A reggelinél semmi extra, de nagyon finom francia sütemények voltak, melyek kárpótoltak a hiányzó ételekért.
Közvetlenül a tengerparton van, mindenki kedves, szolgálatkész. Az aqua parkja gyerekeknek, felnőtteknek jó szórakozást nyújt. Minden este-éjjel nagyon hangos, zenés, műsoros programok vannak.
Eddig csak 4 csillagos szállodákban voltunk, de nem éreztünk különbséget.
Végezetül: nagyon jól éreztük magunkat, bárkinek szívesen ajánljuk.
suzie - 2008.08.15. 22:14

Én, most voltam Júniusban és számomra ez volt a legjobb nyaralás és legjobb hotel!! Nagyon finomak votlak az ételek, kedvesek az emberek, a pincérektől kezdve a portásokig mindenki:D! Jövőre is megyünk szerintem ebbe a szállodába, mert nagyon jó élményekkel gazdogodtunk!!!!!!!!!:D

Judit74 - 2008.04.09. 18:47

Én tavaly október0végén voltam. Ha még egyszer abba a városba utazom, csak azt a szállót választom. Minden szép volt, még az időjárással is szerencsém volt. Novemberben fürödtem a tengerben, és napoztam! :)

Picur - 2007.09.20. 18:26

Nagyon örülök, hogy Ti is jól éreztétek magatokat ebben a szállodában. Nekünk is csak jó élményeink voltak.