Malolo

Fidzsi-szigetek Malololailai

Ott-tartózkodás ideje: 2007. okt. 26.  - 2007. okt. 31. (5 nap)

0 hozzászólás I 7 700 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. feb. 21. küldd el ismerősödnek
avatar csincsi Beszámolója
5 csodálatos napot töltöttünk el Fijin. Első nap megérkezésünkor már szembesültünk Fiji lelassult életritmusával. Egy órát vártunk, hogy végre átengedjenek a határon...De sikerült. Első éjjel Nadi Bay Hotelben szálltunk meg, mert még aznap elkellett jutnunk az anyakönyvi hivatalba az esküvő engedélyeztetésére :) A taxisok szépen leakartak húzni, de nem hagytuk. A szállás elég egyszerű, tényleg "overnight" jellegű, vagyis tranzitszállás. Mint a koleszban és borzalmas meleg.De a kertben az öledbe potyognak a mangók. Egy dolog feledtette a szoba viszontagságait a nagyon finom vacsora. Majd másnap irány Port Denarau, komp, majd Malolo...Koktél fogadtatás:) Mi a Musket Coveban szálltunk egy privát házat béreltünk ki, a reef house-t. A szigeten összesen 2 szállodakomplexum van ...na nem 10 emeletes :) a plantation és a musket cove, ez utóbbi lényegesen igényesebb, de a szigeten bármelyik szolgáltatásait igénybe lehet venni. Aznap gyorsan lezavartuk az esküvőt, ami nagyon szépre sikeredett és nem utolsósorban nagyon romantikus volt. Aztán átadtuk magunkat a pihinek. Tudni kell, hogy az apály dagály közötti különbség miatt napközben szinte a medence marad, ill. a Plantation partjánál lehet fürdeni. A szigeten ajánlatos a bringabérlés, vagy ha a háznak van saját akkor jó, mert gyalog azért melós eljutni vacsizni. A kiszolgálás az katasztrófa európai szemmel, egy reggeli 2 óra, egy vacsora ( esküvői ) 5 óra :) És ne is volt igazán finom. Így a szállóhoz tartozó boltocskában vettünk mindig mindent és önellátóskodtunk és így olcsóbb és finomabb is volt minden, na és nem erre ment az egész napunk :) Amúgy olcsó, kivéve ami ott nem jellemző, gomba és a húsok. Egyik nap elmentünk 3 sziget túrára, sznorkel, hihetetlenül meleg víz, gyönyörű vizivilág, kötelező program. Amúgy van minden, szörf, kajak, stb. A túrát egy elég komoly kis eső "rondította" be, de azért nem panaszkodom. Kipróbáltuk a fijian bobo masszázst, pároknak tudom ajánlani, páros és pont akkor és ugyanúgy masszíroznak, nagyon fincsi.