Ünnepi hétvége

Magyarország Szigetszentmárton Mártoni Csárda Fogadó és Wellnes

Ott-tartózkodás ideje: 2008. márc. 14.  - 2008. márc. 16. (2 nap)

0 hozzászólás I 1 213 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. márc. 19. küldd el ismerősödnek
avatar angyal6 Beszámolója
angyal6 értékelése:

4.8

Az értékelések összesen:

Eddig 2 utazó értékelte.

Sziasztok!

A márciusi fáradság és rendbontások elől menekültünk a Mártoni csárdába.Kicsit félve, mert az oldalon már olvastam negatív kritikát .3nap/2 éjszakát töltöttünk el félpanziós ellátással (17500 Ft/fő ).Az első benyomások már pozitívak voltak, du. 2-re értünk le és a recepción a bejelentkezésnél felajánlották, hogy ha akarunk nem kell a vacsorát megvárni, akár ebédelhetünk is : )) Hát mi úgy döntöttünk, hogy inkább várunk,mert még nem voltunk annyira éhesek.A szoba kényelmes, praktikusan felszerelve(TV,széf,minibár, DVDlejátszó ), egy kis zuhanyzóból(kicsi, de célnak megfelelő) és külön WC-ből áll.Aztán a lepakolás után kipróbáltuk a wellnesst, egy úszómedence,jakuzzi,infraszauna és szauna állt rendelkezésre,rajtunk kívül senki nem tartózkodott itt , úgyhogy igazán kihasználtunk mindent a teljes ellazulás érdekében.Ezen kívvül a csárda alsó szintjében egy bár , bowling pálya, biliárd ,,csocsó található .A vacsora tökéletes volt , egy szűkített étlapról lehetett választani(levest v.előételt,főételt és egy desszertet), a szakács istenien főzött.A kiszolgálás profi, bármit kértünk azonnal teljesítették.JA a reggelit majdnem elfelejtettem, büféasztalos ,korrekt választékkal,minden finom és friss volt.Összeségében annyit mondhatok, hogy aki kevésbbé igényes ,annak mindenképp ki kell próbálnia.Panzióhoz képest többet kaptunk az elvártnál.
Kapcsolódó élménybeszámolók:

Az itthon.blog.hu ajánlásával
étterem Vegetáriánus ebéd egy steakhouse-ban
A KNRDY az Október 6. utcában az óriás steakek hazája ? most azonban a húsmentes vagy kímélő...
gasztronómia HelloHal - tiszai halbisztró Budapesten
 Amit a magyar konyha képes előállítani csirkéből vagy sertésből, az halból is elkészíthető.  ...