Csak 4 csillag

Egyiptom Hurghada Sahl Hasheesh LTI Pyramisa Beach Resort

Ott-tartózkodás ideje: 2008. júl. 08.  - 2008. júl. 15. (7 nap)

6 hozzászólás I 18 009 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. júl. 27. küldd el ismerősödnek
avatar roli101 Beszámolója

Cimkék: Egyiptom  Hurghada

roli101 értékelése:

Az értékelések összesen:

4.7

Eddig 3 utazó értékelte.

Ma hajnalban érkeztünk haza Hurghadáról. Még elég friss az élmény, úgyhogy gyorsan leírom.
A Kárthágóval voltunk, nem volt velük semmi gondunk, talán csak annyi, hogy a szállodába este 11-re értünk, visszaindulás pedig délután 6-kor volt, de a szobát délben el kellett volna hagyni. Persze ha fizettünk, akkor maradhattunk.Igazán belefért volna a Kárthágónak, hogy addig foglalja a szobát az utasai részére.
A Sal Haseesh öböl Hurghadától délre található, majdnem a Makadi öbölnél. Ez egy új kiépülő partszakasz, ez az első szálloda ami megnyitott, a többi csak épül. A tengerpart nagyon jó, homokos korallos, fürdőzésre és búvárkodásra is kitűnő.
A szálloda mindkét oldalán építkezés folyik, elég nagy hanggal, úgyhogy csöndes pihenésre nincs lehetőség, de azért ki lehet bírni. A környéken semmilyen bolt, üzlet nincs. Hurghadára a szálloda buszával lehet eljutni 3 euroért oda-vissza, de aki csak vásárolni akar, annak felesleges mennie. A reptéren ugyanannyiért mindent meglehet kapni és alkudozni sem kell.
Bár 5 csillagosnak mondják, de nem az. A kivitelezés közepes minőségű, az ételek választéka és a programok mennyisége sem az igazi. Voltunk már valódi 5 csillagosban, úgyhogy láttuk a különbséget.
Ettől függetlenül jó a szálloda, hatalmas medencékkel, sodrófolyóval, csúszdákkal. Két kis gyerekkel voltunk, egy szobában négy ágy bőven elfér. Rengeteg a gyerekes család, a medencék teljesen jók a kisgyerekeseknek is.
Egésznapos hajókiránduláson voltunk a Giftun-szigeten. A szállodában fizettük be, olcsóbb is, mint a Kárthagó és a hajó a szállodától indul, nem kell buszozni sehova.
Az ételek nem túl változatosak, főleg a reggelit elég hamar meg lehet unni.
A vendégek között szerencsére még kevés az orosz, sok a szlovák, cseh, lengyel, holland, francia.
Összeségében jó a szálloda, a pénzt megéri, de ne várjon senki csodát a szállodától.
abraham - 2010.03.29. 14:30

Mára (2010. március) a helyzet frontálisan megváltozott. Elég annyit írni, hogy a "vendégek" túlnyomó többsége orosz volt, s bár lehet, hogy nem voltak 90%-nál többen, de annak tűntek. Ide nem megyünk többet. Ábrahám István

doki024 - 2008.07.23. 23:19

Kedves roli101! Egyiptom maga egy csoda! Igaz, persze, fejlődik, építkeznek. Magad is írod, hogy most épül a partszakasz ahol voltatok, akkor nem kell csodállkozni azon, hogy épitkezés zajlik a szomszédban! Hurghada kiépült, oda is lehet menni és akkor buszozni sem kell, mert akkor már ott vagy! Szóval akkor nem Hurgadaból jöttél ha már buszozni kellett odáig! A nem egy csoda dologról pedig csak annyit, hogy a Cairói hotelünkból rálátásunk volt a 3 piramisra! El kéne mennetek Cairóba és akkor szerintem nem irnál ilyet, hogy ne várjunk csodát! Igenis csoda, de vagy nem voltatok elég helyen, kiránduláson vagy tényleg magasak egyesek igényei! A kaja pedig szerintem az egyiptomi szállodákban bőséges, svédasztal van és finomak a teák, nem lehet megunni!

roli101 - 2008.07.23. 14:32

zsomi:Az oroszokkal a tapasztalat, hogy faragatlan, hangoskodó társaság, leamortizálják a szállodát. Semmi illemtudásuk nincs. És egy idő után a magyarokat is orosznak nézik a helyiek, ami nagyon zavaró.mihi: Nekem Egyiptommal semmi bajom nincs, már 5ször voltam ott, hátizsákkal is. Búvárkodok is. Én csak a szállodáról alkottam véleményt, hogy aki 5 csillagosba szeret járni, az ide inkább ne menjen. MZS: A szálloda egy 3 csillagoshoz képest valóban korrekt, de az 5 csillagot nem érdemli. Mindenkinek mások az igényei, ezért vannak a besorolások. Voltam csillag nélküli szálláson már Kairóban. Ennek az oldalnak az a lényege, hogy a tapasztalatainkat leírjuk, hogy mások is elolvashassák és ne csak a prospektusok leírásaiból kelljen eldönteniük a szállást, az úticélt.

MolnarZsolt - 2008.07.22. 16:27

A képek alapján elég korrektnek tunik a szálloda. Próbálj ki egy-két 3*-os hurghadai szállodát (bár szerintem azok is teljesen jók), utána jobban fogod értékelni :-)).Nekem eddig messze a legjobban a Hotel Seagull tetszett, az bent van a központban, asszem csak 4*, de minden igényt kielégít. Csak ajánlani tudom.

mihi - 2008.07.22. 12:12

Kedves Roli101!Lehetséges,hogy a szállodától többet vártatok, viszont azt azért nem hagyhatom szó nélkül, hogy az ország, viszont egy "csoda", gyönyörű helyekkel, csodálatos tenger- élővilág, hihetelenül barátságos emberekkel. Vegyülni kell a helyiekkel és elmenni olyan helyekre ahova turista nem nagyon jár és akkor felfedezed Egyiptom valódi "csodáit".Mindenkinek csak ajánlani tudom, menjen el, nézze meg és élvezze.

zsomi - 2008.07.22. 11:19

"A vendégek között szerencsére még kevés az orosz..."Velük mi a tapasztalat?