Tihanyi pihenés

Magyarország Tihany Echo Residence

Ott-tartózkodás ideje: 2008. aug. 08.  - 2008. aug. 11. (3 nap)

0 hozzászólás I 2 465 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. aug. 31. küldd el ismerősödnek
avatar Tama Beszámolója

Cimkék: echo  Tihany

Echo Residence értékelése
Tama értékelése:

3.2

Az értékelések összesen:

3.5

Eddig 5 utazó értékelte.

Kíváncsiak voltunk az új 5 csillagos hotelre.

Ami jó volt:
Szép a hely, a szoba teraszából szép a panoráma a Balatonra. A szobák szépek, és kényelmesek.
És csönd van, csak a madárcsicsergést hallani.
A medence is elég kellemes, és nagy is, és szép a világítása, a víze kicsit hideg. Nincs tömeg. Csöndes, nyugodt hely.

Ami nem volt jó:
Nemrég nyílt a hotel, ezért szerintem még sok a hiányosság, és a tapasztalatlanság.
Amikor megérkeztünk, észrevettük, hogy nincs tv a szobában, ezért külön szólni kellett, hogy hozzanak egyet. Nem volt még a szobában éjjeli lámpa, és telefon. Az internet döcögött (hol volt, hol nem volt). Nagyon nehezen jött a meleg víz a csapból, volt, hogy 15 percet is várni kellett rá, és fordítva is volt bekötve.
A lift nem működik, úgyhogy a babát, meg a bőröndöket a hátunkon cipeltük fel a lépcsőn a szobáig. Segítséget ehhez nem kaptunk. A hotel többi épületében meg egyáltalán nincs lift.
A kertben sötétedés után nagyon kevés a világítás, jó, hogy nem törtük ki a bokánkat a sötétben a sok lépcsőn.
A személyzet nagyon barátságtalan, udvariatlan, és soha nem mosolyognak, még véletlenül sem.
Egyik este elaludt a babánk, és ezért nem tudtunk lemenni vacsorázni az étterembe. (Félpanziót kértünk)Mivel telefon nem volt a szobában, lementem a recepcióra szólni, hogy hozzák fel a szobába a vacsorát. Erre a recepciós kisasszony közölte velem, hogy ehhez neki semmi köze nincsen, menjek be az étterembe, és egyezkedjek egy pincérrel. Hát bementem az étterembe, és elkaptam egy pincért, mondtam neki, hogy mi a helyzet, szeretnénk a szobában vacsizni. Olyan gyilkos szemekkel nézett rám a pincér erre, hogy az ilyesztő volt. Csapkodott meg morgott egyet, aztán odamondta nekem, hogy jó, megoldják. Aztán vártuk a szobába a vacsit, mire dörömbölést hallottunk az ajtón. A pincér jött, és felhozta a kaját. Továbbra is gyilkos szemekkel nézett ránk, ledobta a kaját az asztalra, majd morogva kiviharzott. Olyan hangos volt a jelenet, hogy attól féltem, a baba felriad, és sírni fog. Olyan rossz volt ez, hogy legszívesebben hazajöttünk volna azonnal.

Összegezve: A hely szép, de a személyzet olyan bunkó és barátságtalan, hogy ide nem megyünk többet. Kicsit sajnálom is azt a pénzt amit ezért kiadtunk most.Nagyon rossz a hangulat a hotelben, és feszültség van.
Úgy gondolom, a kedvesség a munkájukhoz tartozna.
A reggeli svédasztalos, de alig van választék. A vacsora menü jellegű, minőségében jónak mondható, de vicces kicsit. Hatalmas nagy pizza méretű tányér közepén kicsi valami az étel.A nagy étvágyúak nem fognak itt jóllakni.
Tama kapcsolódó élménybeszámolói:
További kapcsolódó élménybeszámolók:

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.