Majdnem...

Magyarország Zalakaros MenDan Thermal Hotel & Aqualand ****

Ott-tartózkodás ideje: 2008. nov. 03.  - 2008. nov. 07. (4 nap)

0 hozzászólás I 2 913 látogató olvasta. Rögzítve: 2008. nov. 07. küldd el ismerősödnek
Oszd meg ezt az oldalt!
avatar Morzsa Beszámolója

Cimkék: gyógyfürdő  mendan  pihenés  wellness  zalakaros 

Morzsa értékelése:

4.2

Az értékelések összesen:

4.2

Eddig 22 utazó értékelte.

Valamikor, egy céges tréningen voltam először a szállodában, akkor még nem volt meg az új szárny, sem az élményfürdő. Akkor tetszett, amit kaptunk, hát (igaz, jó sokára) visszatértünk.
A szálloda adottságai szuperek: az élményfürdő, a szolgáltatások teljesen alkalmasak arra, hogy az ember -különösen így a nyár múltán- egy teljesen kikapcsolós hetet eltöltsön.
(közbevetem, hogy maga Zalakaros is igen alkalmas erre: a környéken sok remekül jelzett turista és sétaút, borutak, városon belül remek parkok, sok zöldterület, közelben Keszthely, Kis-Balaton)
A szálloda maga azonban már nem varázsolt el úgy, mint pár évvel ezelőtt. Minden megvan, ami kell, de valahogy semmi több, semmi "szívből jövő"
Az élményfürdőben nincs pl. törülköző, vagy viszi az ember a szobait (amit a négy csillag ellenére egyetlen egyszer sem cseréltek az öt nap alatt, az ágyneművel egyetemben), vagy 400 Ft-ért kölcsönöz. Nem nagy pénz persze, de pont ezért pitiánerségnek tartom. A szaunához adnak ugyan egy elég silány minőségű, kevéssé nedvszívő lepedőt, de ebből alkalmanként 4-5 darabot raknak ki (nyilván, hogy ne ezt használják a vendégek tömegesen a törölköző helyett), ami pillanatok alatt elfogy, és lehet keresni a személyzetet új adagért.
Szintén apróság, hogy ott tartózkodásunkkor 2 busznyi osztrák nyugdíjas volt a szállodában, akiknek minden étkezéshez lefoglalták az étterem legjobb asztalait, a többi (valószínűleg magasabb árat is fizető) vendég meg ehetett az étterem eldugott zugaiban, messze a büfé asztaloktól.
Ahogy viszont az osztrák csoport hazautazott, meglepően csökkent a vacsora mennyisége: már fél kilenckor kifogyott két fogás is (tízig van vacsora), tehát, aki későn futott, annak csak a füle jutott...vessen magára.
Szintén csak szálkakeresésnek tűnhet, hogy egy profi, négy csillagos szállodában lehetnének pl. sokkal jobb törölközők (nem műszálas, vékony vacakok), lehetne jobb a büfévacsora kínálata (kivéve a sütiket, amiben -sajnos ;-)- nagyon profik voltak), és a kínálat kicsit lehetne "wellnessebb-fittnessebb"_ halat pl. öt napig csak rántva, jó kis bundában tudták elkészíteni, noha a falak televannak a különböző grillversenyen nyert diplomákkal, lehetne a konditeremnél szakértő segítség (ha nem tudtuk volna, hogy kapcsoljuk be a gépeket, akkor nem tudtuk volna használni őket), lehetnének olyan kondigépek, amiket nem otthoni és ritka használatra szán az amúgy profi gyártó (ezért mindegyik "beteg" volt már...)
Persze, lehet, csak én akarok túl sokat, hiszen ezek apróságok, és egészében véve tényleg jól éreztük magunkat, a személyzet udvarias és kedves volt, pedig alaposan leteszteltünk minden részleget a fodrászattól a kozmetikáig, masszázsig mindent.
Értékeld az élménybeszámolót!
8.5 (4 szavazat)
Lépj be az értékeléshez!
Hozzászólások:

Még senki sem szólt hozzá a témához!

Ahhoz, hogy hozzászólhass válaszd a belépést vagy regisztrálj, ha még nem vagy tagjanik közt!

Ajánljuk

még figyelmedbe

Magyar  Română  Slovenčina 
Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.
Hamarosan jelentkezünk!

Az ongo.hu csapata
ongo