Sopronban a családdal

Magyarország Sopron Boutique Hotel Civitas

Ott-tartózkodás ideje: 2009. máj. 25.  - 2009. máj. 29. (4 nap)

2 hozzászólás I 2 565 látogató olvasta. Rögzítve: 2009. jún. 18. küldd el ismerősödnek
avatar takacskrisz Beszámolója

Cimkék: belváros  Boutique  Civitas  Hotel  Sopron

takacskrisz értékelése:

4.6

Az értékelések összesen:

4.3

Eddig 6 utazó értékelte.

Már régóta terveztük családommal, hogy teszünk egy kirándulást Sopronba, jómagam, a feleségem, s két kisgyermekem. Kifejezetten családbarát szállást kerestünk első körben, de valahogy megakadt a szemem keresgélés közben ezen a boutique hotelon, aminek igazából nem ez volt a fő profilja. A szó jelentésével sem voltan tisztában, de ez igazából nem zavart, s telefonos tájékozódás után kiderült, hogy van olyan szobájuk, ami nekünk megfelel. Az internetes oldalon ilyen szobát kifejezetten nem láttunk, úgyhogy kicsit lutri volt a dolog, de belevágtunk, 4 éjszakára foglaltam. Eljött az utazás napja, s rendben meg is érkeztünk a szállodába, ahol a recepción egy kedves hölgy fogadott bennünket, s előzetes kérés nélkül felajánlotta, hogy meg is mutatja szobánkat, mielőtt elfoglalnánk azt. Éltem a lehetőséggel, míg családom lent várakozott. A szoba az interneten láthatóakhoz nagyon hasonló volt, azzal a különbséggel, hogy tulajdonképpen két külön szobából állt, ami kisgyermekek esetén is azért szerencsés véleményem szerint. Mindkét szoba jól felszerelt (TV, széf, stb) volt és tiszta, ami a nekem is (a gyermekek miatt főleg) nagyon fontos szempont. Kis erkély is tartozott hozzá, ami a belső udvarra nézett, itt már egyből láttam, hogy „szomszédunk” is lesz, aminek azért nem örültem.
A szoba tetszett, elfoglaltuk, s kis pihenés után gondoltam kérek egy kis segítséget a recepción, mivel üssük el a 4 napunkat. A hölgy kifejezetten segítőkész volt, egy sor programot ajánlott nekünk, ami kifejezetten családosoknak szól. A legjobban az ausztriai mesepark, a nyári bob és a városnéző kisautó tetszett, ezeket mind ki is próbáltuk. A legjobb az volt a dologban, hogy a recepción mindenhova tudtunk előre jegyet venni az előbb említett programokban, így ez külön fáradsággal nem járt, s a végén üdülési csekkel fizethettem mindent!
A reggeli büfé jellegű volt, ami azért el is várható, a választék elégséges. A reggeliző helység a szálloda méretéhez képest kicsinynek tűnt, ennek ellenére nem volt fennakadás. A helykihasználás eléggé dicséretes, ami néha ugyan megalkuvást követelt (közel voltak a szomszédok:-).
Másnap étterem után érdeklődtünk, s kiderült, hogy több étteremmel is kooperál a szálloda, de egyet kifejezetten ajánlottak, ez a Jégverem Fogadó volt. Kipróbáltuk, nagyon tetszett. Nem volt ugyan közel, de az étteremhez gyakorlatilag a történelmi belvároson keresztül jutottunk el, így a séta kifejezetten jól is esett. Az étterem viszont nagyon családbarát volt, még a teraszon is volt játszósarok, így egy szavunk nem lehetett, nyugodtan fogyaszthattuk el a tényleg óriási adag kaját.
A lényeg, hogy nagyon szép, programban gazdag 4 napot töltöttünk Sopronban, s ebben a szállodában, mely bátran mondhatom, nagyon jó választásnak bizonyult!
takacskrisz - 2009.07.07. 20:24

Alapvetően nem gond, de ha nincs, jobban lehet pihenni:)

Magenta - 2009.06.22. 06:40

Szia,és az miért gond, ha "szomszédod" van? Egy szállodában általában nem egyedül lakik az ember!