Kellemes napok Egerben

Magyarország Eger Hotel Eger Park ***

Ott-tartózkodás ideje: 2009. aug. 04.  - 2009. aug. 08. (4 nap)

2 hozzászólás I 2 981 látogató olvasta. Rögzítve: 2009. aug. 10. küldd el ismerősödnek
avatar iadanyne Beszámolója

Cimkék: egerhotelpark  wellness

Hotel Eger Park *** értékelése
iadanyne értékelése:

4.8

Az értékelések összesen:

4.4

Eddig 20 utazó értékelte.

Ezeket a kellemes napokat elsősorban a Hotel Eger Parknak köszönhetjük. Az időjárás nem volt hozzánk nagyon kegyes, sokszor elborult az ég, zuhogott az eső, s bemenekültünk a hotelbe. Jól éreztük magunkat a szobánkban is, a szép folyosókon sétálva, a recepciónál üldögélve, ingyenesen böngészve a netet, élveztük a wellness minden adottságát, jókat reggeliztünk, vacsoráztunk, egyszóval jól telt el ez a pár nap. Azért Egerből is láttunk ezt-azt, ami most kimaradt, azt a következő egri kirándulásunkkor bepótoljuk.
A buszunk már délre odaért Egerbe, de csak 2-kor kaptunk volna szobát. Tettünk egy kis városnézést, s az eső miatt már fél 2-re visszamentünk a recepcióhoz. Azt mondták, sajnos még nincs kitakarítva a szoba, nem ment még el a csoport, akik foglalták. Vártunk majdnem 3 óráig, s megkérdeztük, hogy még mindig nincs szoba? Ekkor átadták a kártyát, s felmehettünk. Szép a folyosó is, kellemes pihenősarkokkal, s a szoba is tágas, tiszta, a fürdőszoba is nagy, hajszárítóval, poharakkal, zuhanykabinnal, s kilépő szőnyeggel! Ez sajna nem mondható el a hotelek többségéről. Egy hátránya volt a szobánknak, amit éjjel tapasztaltunk csak. Mivel nem bírjuk a légkondit, nyitott ablaknál szerettünk volna aludni, de a szellőzőkémények közelsége és a motorok berregése miatt ez nem sikerült. Felfedeztük a négycsillagos részt is, mivel az étterembe oda kellett menni mindenkinek. Azok a vacsorák, reggelik. Akinek ez nem felelt meg, az nem tudom mit szeretett volna még enni? Lehetett bent a gyönyörű zöld szalonban enni, lehetett a nyitott teraszon, a pincérek nagyon figyelmesek voltak, hozták állandóan az újabb tálcán az ennivalókat, töltötték fel az üdítőket, a tejet és a meleg vizet a kávéhoz, a péksüteményes kosarakat. Lehetett pirítóst készíteni, lehetett meleget-hideget reggelizni. Nagyon jó ízű rántotta, debreceni kolbász, virsli volt, finom szalámik, sajtok, töpörtyűkrém, zöldségek, s persze volt müzli is, joghurtok, lekvárok is. Na és a vacsorákról oldalakat tudnék mesélni, de most nem teszem, hátha valaki ennek olvasása közben olyan kívánós lenne, hogy a fogyókúrázás közben vétene, s kiürítené a hűtőjét. Annyit mondok csak, hogy amiket megkóstoltunk, mind ízletes volt, a levesek tartalmasak, a húsok puhák, a köretek finomak, házias ízűek, a savanyúságok igazi nagymamaféle eltett ínyencségek. No a sütikről már egy szót sem, a képeket elég megnézni, sőt már az is hizlal! Meg is dicsértük többször a szakácsokat, s jólesően köszönték meg. Mindehhez a vacsorákhoz pedig kellemes zene szólt, egy orgonista jóvoltából. Minden este a recepció szép és kényelmes foteljeiben ejtőztünk, elolvastunk néhány vendégkönyvi bejegyzést, ami csak dicsérte a szállodát.Egy nagyon szép kiállítású könyvet is találtunk itt a hotel történetéről, azt is végigböngésztük nagy élvezettel. Aztán reggelente a wellness részleg minden medencéjét, kabinját végigjártuk, jókat úsztunk, élveztük a gyógyvizet, a jakuzzi masszírozását, az infraszauna, fényterápia, illatkabin áldásait. Friss, illatos, hófehér frottírtörölközőbe burkolózhattunk, s mentünk volna napozni. De általában borult volt, így ez most elmaradt. No de erről nem a hotel személyzete tehet. Őket maximálisan csak dicsérni tudjuk, bármit kértünk, készségesek voltak, utánanéztek, segítettek. Ők ajánlották a Dotto kisvonatozást is a Szépasszonyvölgybe, meg is fogadtuk a tanácsukat, s kiruccantunk ebbe a különleges világba. Most ezt a kis filmemet teszem fel, ezzel is megköszönve a kellemes napokat Egerben.
Feltöltve: 2009. aug. 10.
További kapcsolódó élménybeszámolók:
iadanyne - 2009.08.13. 20:31

Mi is jól éreztük magunkat összességében, a mi szobánk frissen festett volt, a jakuzzit és a medencét nem éreztük klórosnak, úgy látszik már edzettek vagyunk a sok pesti uszodához szokva. Úszószemüveget természetesen vittünk magunkkal, s a drinkbárban nem kell fogyasztani, a szobában is meg lehet inni azt a pohár bort, vagy sört. Mi üldögéltünk többször a bőr fotelekben az eső végét várva, s kellemesen elbeszélgettünk a kiszolgáló hölggyel - ingyen. Azt kívánhatjuk így utólag, hogy ennél rosszabb ne legyen a hotelünk. Sajna volt már, pl. Arany Bika.

Domino5 - 2009.08.13. 03:06

Beszámolód nagy részével egyetértek néhány saját megjegyzéssel:Mi 1 hete voltunk ott és ugyanúgy jártunk mint Ti, vagyis a szobát csak nagy késéssel foglalhattuk el.A magyarázat ugyanaz volt.Amíg ott voltunk (2 éj) a lobbyban délután 2 és 3 között mindig hasonló kép fogadott: csomagokkal a szobájukra váró vendégek tömege.El kellene gondolkozni, hogy nagyobb létszámú takarítószemélyzetet alkalmazzanak főszezonban.Még az is megfordult a fejemben, hogy ez az időhúzás a drinkbár forgalmát volt hivatott növelni, lévén, hogy várakozás közben sokan ott fogyasztanak - horribilis árakon.A kaja (mi csak reggeliztünk) tényleg fantasztikus, nem is voltam még olyan helyen ahol ennyi vendéget ilyen flottul megreggeliztetnek, ráadásul úgy, hogy még a későn érkezők is ugyanazt a választékot találják mint akik korán leérnek.Mi is a 3*-os részben voltunk ahol a szobák felejthetők: semmi luxus, kissé piszkos falak, egyszerű, funkcionális berendezés.A wellness rész nagyon túlzsúfolt volt, talán 17 óra után már csökkent a tömeg.A jakuzzit én nem tudtam használni, lévén, hogy olyan tömény klórszag áradt belőle amitől felfordult a gyomrom.Az úszómedence is hasonlóan klóros volt,jobb ha mindeki visz úszószemüveget ha bele akar menni.A medencetér szörnyű a piros falakkal és plafonnal, ráférne valami meghittebb és ízlésesebb színnel átfesteni.Eger és az idő nem okozott csalódást és összeségében a szállodáról is azt kell mondjam (a kisebb kritikák ellenére) hogy ár-érték arányben megéri ott megszállni.Mi legalábbis jól éreztük magunkat.

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.