"Szuper napok" Csopakon

Magyarország Csopak Balatontourist Comfort Hotel Csopak ***

Ott-tartózkodás ideje: 2009. aug. 17.  - 2009. aug. 22. (5 nap)

0 hozzászólás I 4 523 látogató olvasta. Rögzítve: 2009. aug. 25. küldd el ismerősödnek
avatar Supy Beszámolója

Cimkék: comfort  csopak  hotel  hotel  komfort

Supy értékelése:

3.4

Az értékelések összesen:

3.8

Eddig 6 utazó értékelte.

"Szuper napok" Csopakon

Comfort Hotel Csopak ***

Kezdeném azzal, hogy csak és kifejezetten a Car-tour által lakhatunk a fent nevezett helyen, ami azért szívfájdalom, mert nem lehet mahinálni, hogy kikerülöm az utazási irodát,
és (olcsóbban) más feltételekkel vásárolom meg a szállást.
De ezt még benyelnénk, de csak 5 napos turnusok vannak, ami megint kompromisszumok, elé állít. Ha egy picit többet szeretnénk maradni a balcsi mellett, akkor vagy a Comfort Hoteles szállás elé, vagy mögé teszünk egy pár napot "más" helyen. Mi a párommal például Balatonalmádiban szálltunk meg 3 napot a csopaki akció előtt, és így lett kerek a hét.
De vissza Csopakhoz, és a "komfort" Hotelhez, ami egy festőien vadregényes település lábánál a csopaki strand bejáratától pár lépésre terül el, egy szép nagy telken.
A három napos Balatonalmádi - Káptalanfüredi hétvége után kicsit korán érkeztünk délelőtt 11 körül, és az első benyomás után hamar megtetszett ez a hely.
Aztán a recepción elkeserítettek bennünket, hogy csak 14 óra körül lehet elfoglalni a szobát, mert takarítanak.
Pedig arra számítottunk, hogy kipakolás, és bejelentkezés után maximum dél körül beköltözhetünk a szobánkba, aztán a berendezkedés után irány a balcsi, vagy valami
ilyesmi...
De nem.
Ragaszkodtak az időhöz, mi meg hoppón.
De feltaláltuk magunkat, és mivel volt nálunk Lap-top rákapcsolódtunk a szálloda wi-fi internetére, és megnéztük a leveleinket, meg böngészkedtünk egy ideig, hátha addig
történik valami.
Nem sok minden történt, ezért elmentünk felfedezni a strandot, és környékét.
Hamarosan rájöttünk, hogy ami már Almádiban is volt, mármint borhetek, az itt is van, és ezzel együtt némi plusz "élet" pezsgés is jár, ami be is lengte mind az öt csopaki
napunkat ; EZ JÓóóóóóóóóóóó!!! .
Visszatérve INTERNET: a szálloda úgy hirdeti magát, hogy internetezési lehetőség van. DE ha valaki nem akar csalódni (esetleg egy telefon, hogy fejlesztettek-e már vagy nem,
de 2009-ig nem nagyon sikerült), akkor vigyen magával tényleg internetezésre alkalmas Lap-topot mert a szálloda erre a célra szánt gépe egy 1000 éves őskövület PII-PIII
gyanús szerkezet Windows98 al, ami egy reumás csigának a sebességével tör elő a recepció mellett a lifttel szembeni sarokban.
A wi-fi pedig csak a hallban és, teraszon működik, tehát ha valaki a szobából szeretne az felejtse el.
Mi is ezen a két helyen nyomtuk esténként lefekvés előtt.
Tehát a netezés és a kis sétánk után háromnegyed kettőkor kaptuk meg a kulcsot a 206-os szobához.
Ami a második emeleten a folyosó végén van. A sok csomaggal a liftet vettem igénybe, ami mintha a netezéshez igénybevehető PII-PIII Win98-as gép klónja lenne, mert olyan
lassú, hogy azt hittem, hogy áll, mire felértünk a másodikra. Enyhén leizzadtan szálltam ki a "pokol" liftből, amit később csak nagyon indokolt esetben használtam, inkább
lépcsővel mentem, úgy, mint a kedvesem, aki fél a liftekben.
A liftajtóból elvonszoltuk a csomagokat a szobáig, és szigorúan jobb lábbal léptem be.
Áhhh, rossz helyen vagyunk, azt hittük... minden fehér (egyedül a padlószőnyeg zöld, meg a lámpák), mint a kórházban, de legalább tiszta.
Apám olyan szocreál retró bútorzat, hogy még Kádárapánk is megirigyelné.
Hiába vigyáztak rá az átkos óta, és még egy jó darabig ez is lesz a berendezés.
A TV 51-es CRT, melynek a távkapcsija nem működik, hiába van 40-50 magyar csatorna. (Meg hát minek is működne, nem tévézni jöttünk, hanem nyaralni...) A kishűtő, valóban
kicsi, alig találtam meg a másik szocreál remeket egy kb.: 30 éves LEHEL minibár hűtőt a tévészekrény aljába rejtve (Mélyhűtő része egy jég kockatartót képes fogadni; felejtsd
el jégakku fagyasztás--> recepciós privát hűtőjében kikuncsorogva lehetséges.).
Alig ocsúdtunk fel a lehangoló berendezési tárgyaktól, jött az újabb trauma.
A fürdőszoba, egy valóban (valaha) felújított műremek a maga kis hibáival, és hiányosságaival. : Belépsz, és világítás bekapcs, mint ha valami hangulatfényt kapcsoltunk volna.
És ez az "energiatakarékos" izzó nem fényesedik ki, mint otthon, nagyon zavaró. Meg hát mi az hogy energiatakarékos, egy ilyen helyen ???!!! Talán nem a fizetővendégen kéne spórolni, vagy ha minden áron akar, akkor miért nem a megfelelő fényerejű izzót teszik be a fürdőbe....
Aztán a WC, az csúcs, hogy olyan közel van a falhoz, meg a fűtéscsövekhez, hogy felejtsd el, hogy kényelmesen kitörlöd a ..., meg a bónusz, hogy még a WC-papírtartóba is szétvered a kezed, mer az is útban, van. Pedig a fürdő elég nagy, csak hát oda rakták a budit, ahol a cső van, semmi változtatás, szenvedjen, meg aki sz@rni akar.
Ez eddig patent. Aztán az újabb sokk: a zuhanytálcában annyira lassan folyik le a víz, hogy kisebb pancsoló medencére emlékeztet a tusolás végére. A hab a tortán, pedig a mosdó csaptelepének a szűrője is el van dugulva, ami normális esetben (otthon) kézzel letekerhető, és kitisztítható (vízkő, szennyeződések), de itt rá van szorítva, és a dugulás
miatt mindenfele spriccel a víz kézmosáskor.
Ez a 206-os szoba 2009-ben majdhogynem a 1408-asra emlékeztet (egy horrorfilm címe), csak szellemek nélkül.
A fent említett hibákat a recepción többször említettük, de öt nap alatt semmiit sem oldottak meg belőlük, bár azt a visszajelzést kaptuk, hogy voltak fent hibát elhárítani.
Bizton állíthatom, ha megkérdezi valaki a ma beköltözötteket, akkor minden ugyan úgy van, ahogy leírtam, és így is marad az idők végezetéig, vagy legalábbis egy darabig.
Eddig hány pontot vagy milyen osztályzatot adnának a leírtakra? Nálunk szinte értékelhetetlen, hiszen egy ***-os hotelről beszélünk Vendég-Hozzáállás-Szoba-Szolgáltatás...
Szolgáltatás alatt pl.: a reggelit értem: A reggeli fél nyolctól kilenc óráig van, ami megszokható, de ha valaki nyaral, szinte megszokhatatlan kínná válik, főleg ha hajnalig bulizik a vendég, majd fel kell kelni reggelizni.
Mi a kedvesemmel átlag éjfél, hajnal egy és kettő között feküdtünk le, és úgy időzítettünk, hogy reggel nyolc körül keltünk, hogy fél kilencre leérjünk reggelizni, ami elég
kockázatos vállalkozás, mert már elég kevés választék és a mennyiség is.
Ha szól az ember, hoznak ezt, azt, de résen kell lenni, mert keveset hoznak a felszolgálók, és belharcok folynak a falatokért, meg a gyümölcslékért. Apropó gyümölcslé...nekünk az volt a taktikánk, hogy két személyre négy pohárral vittünk, így volt biztosítva a folyamatos folyadék a reggeli ideje alatt, mert kilenc órához közeledve semmit nem akartak
pótolni szó nélkül.
Egyébként a reggeli elfogadható volt, és ha sikerül "bevásárolni", akkor bőséges is, de egy idő után unalmassá válik a sok szalámi, és a lapka-kocka sajt, meg a nem túl változatos extra kaják (bundás kenyér, lecsós virsli, virsli, főtt tojás). Gyümölcsöt nem tesznek ki, amúgy meg megtalálható a szokásos müzli, tea, dzsemek, hosszú kávé, pirítós készíthető, ésatöbbi, ésatöbbi "parasztvakító" ínyencségek.
A kaja egy tízes listán egy langyos 5-ös alá.
Vacsorát nem kértünk, bár a "Car-touros 1000 forintos", helyben 1200 forintos felár nem tűnik soknak, de a mások mondták, hogy nem túl nagy szám, és sokat is kell várni a kevés felszolgáló személyzet (2, 3 fő) miatt. Egyébként helyben-házon belül nem fogadnak el üdülési csekket, csak készpénzt. (Kártyával sem lehet fizetni a hotelben, viszont OTP-s bankjegy-automata található a Petőfi Sándor utcában a Községháza oldalában. /Ezt csak érdekességként mondom, ha valaki pénzt akar felvenni./)
Amúgy nem rossz ez a szálloda, de jó sem. Kedvesek akarnak lenni, meg itt-ott fejlesztenek is, de nagyon messze van még az a három csillag.
Legalábbis mi így látjuk, aztán ízlések, és pofonok. Lehet valakinek ez a csúcs, de legalább közel van a strand, ami kárpótol sok mindenért, bár még augusztus közepén is annyira tele van, hogy egy zsebkendőt nem lehet leteríteni, délután négyig.
Aztán meg az idei csopaki bornapok még jobban feledhetővé tették a szálláshely gyengéit.

Internetről, útikönyvekből sok fakultatív program szervezhető, túrák, bortúrák a pincészetekhez, Tihany, Tapolca, stb.
Nekünk egymáson kívül egy tihanyi kirándulás jutott, Csopak nevezetességei mellett, no meg a kifogyhatatlan strandolás, a hosszas pihenések, és az esti borozgatások a színpadi előadások nézése, illetve hallgatása közben.

Megemlíteném még a sokak által emlegetett Sétány éttermet, és az Orange Caffe & Pizzériát, amik közel vannak és nagyon jó áron, adnak nagyon jó, és kiadós falatokat,
amelyet üdülési csekkel is lehet fizetni. (Mi is jártunk hozzájuk csemegézni, és tényleg jó, csak ajánlani tudom.)

Hát ez volt a mi öt napunk (dióhéjban) a Csopaki Comfort Hotelben *** -69580 forintért 2 főre IFA-val- (Egyszer ki lehet próbálni, de mi nem leszünk visszajáró vendégek.)

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.