Séta Stresaban

Olaszország Stresa

Ott-tartózkodás ideje: 2009. júl. 10.  - 2009. júl. 10. (1 nap)

0 hozzászólás I 2 770 látogató olvasta. Rögzítve: 2009. szept. 03. küldd el ismerősödnek
avatar adanyist Beszámolója
Olaszországi körutunk során eljutottunk a Lago Maggiore festői partján fekvő Stresaba. A tó környékén Stresa a legkeresettebb üdülőhely, ideális kirándulási csomópont. Vonattal eljuthatunk Domodosolába, ahonnan kisvasút visz át Locarnóba, a tó svájci oldalára. Lélegzetelállító hegyi sétát tehetünk, ha drótkötélpályán felliftezünk a Mottarone 1491 méter magas csúcsára, ahonnan megcsodálhatjuk a lombard tavakat. Az érdekes középkori hangulatot árasztó településrõl utazhatunk a Lago Maggiorehoz.
Kishajóval kirándultunk a Borromeo-szigetekhez: Isola Bellán megtekintettük a Borromeo-kastélyt, melynek csodálatos parkja és gazdag mûkincs gyûjteménye van.
Stresarol készült rövid videó képet ad a város szép fekvéséről és festői elhelyezkedéséről, valamint a hajókirándulásunkról látható Pescatori szigetről. Ott tartózkodásunk alatt csak rövid sétára futotta időnkből. Megtekintettük a Miasszonyunk templomot, gyönyörködtünk a szebbnél-szebb hotelekben, sétáltunk a hangulatos kis utcákon, ajándékokat vásárolgatva. A rendezett és tiszta tóparti sétányon, hatalmas hortenzia bokrok és pálmafák között sétálva fejeztük be Stresa megismerését.
Feltöltve: 2009. szept. 03.