Koh Chang-i pihenés

Thaiföld Koh Chang Bailan Beach Resort

Ott-tartózkodás ideje: 2011. jan. 19.  - 2011. jan. 27. (8 nap)

5 hozzászólás I 7 068 látogató olvasta. Rögzítve: 2011. feb. 06. küldd el ismerősödnek
avatar roli101 Beszámolója

Cimkék: Chang  Koh  Thaiföld

Bailan Beach Resort értékelése
roli101 még nem értékelte!
Még senki sem értékelte ezt a szálláshelyet.

Légy
te az első!

Az idén Koh Changre esett a választásunk a családi nyaralásnál. December végén kezdtük nézegetni, majd január első hetében foglaltunk is. Mindent interneten. A repülőjegy volt a legnehezebb, mert már elfogytak az olcsóbb jegyek Budapestről. Szerencsére Bécsből az Emirates kínál olcsó jegyeket Bangkokba kis szépséghibával, egy hosszabb várakozással Dubaiban. Többféle járat közül választhattunk, mert naponta több járat is indul Dubaiból Bangkokba. Mi végül egy Hong Kong-i kitérő mellett döntöttünk. Ebben az esetben 150.000 Ft volt a repjegy és odafele 10 órát, visszafele 2 órát kellett várni Dubaiban. Ez átlag ár, mert a gyerekeké olcsóbb volt, a felnőtteké drágább. Szállásnál fontos volt, hogy a két gyerekkel egy szobában legyünk és jó legyen a tengerpart, csendes hely legyen.
A repülő délután fél 3-kor indult Bécsből, úgyhogy kora reggel indultunk. Parkolójegyet ismét a TUI irodájában vettünk, mert így fél áron lehet parkolni a bécsi reptéren. Bécsből Boeing 777-300ER-rel repültünk. Minden ülésnek külön tévé, nintendóval, sok száz filmmel és zenével. A gyerekekre nagyon figyelnek az Emirates-nél, rögtön ajándékot osztanak, nekik hamarabb kihozzák a kaját. Fém étkészletet adnak késsel, ők nem félnek az eltérítéstől.:)
A Dubai reptér óriási, tele boltokkal. Mivel éjfélre értünk a reptérre és reggel 10-kor indult a gépünk, foglaltunk a neten a Marhaba lounge-ba helyet. A neten, de nem a reptér oldalán foglalva, 23.000 Ft volt négyünknek, 30.000 helyett. Ágyak sajnos nem voltak, de kényelmes kanapék igen. Svédasztal, italok, koktélbár mind benne volt az árban, de csak 4 óra hosszát lehet maradni, utána újra fizetni kell. A reptéren van ingyenes zuhanyzó, csak törülközőt kell vinni, vannak félig fekvő fotelek is, konnektorok mindehol. Talán kaját is adnak, ha túl sokáig várakozik valaki, de ez nem 100 %. Dubaiból A380-ssal repültük Hong Kongba. Szép nagy gép. A felső szintet sajnos nem sikerült megnéznem, mert nem engedtek fel.
Estére értünk Hong Kongba. Taxival mentünk a szállodába. Nagyon kellemes szálloda volt két helységben két francia ágy. Az időjárás másnap nagyon jó volt, esőt vártunk, de gyönyörű napsütés lett. Metroval mentünk Hong Kong szigetére, sétáltunk, várost néztünk, hajókáztunk, vásárolgattunk. Este taxival mentünk ki a reptérre. Két fő esetén már a taxi a legolcsóbb a reptérre.
3 órás repülőút volt Bangkok, A380-assal. Jelenleg ingyenes a vízum Thaiföldre, de azért kérni kell. Ebben van egy kis változás. A vízumosoknak külön kijárata van, ahol sorban kell állni kétszer mire beengednek az országba. Két sor van, az egyik az express a másik a normál. Kiírva semmi a különbségekről. Az express az amelyikért fizetni kell. Ha jattot adsz, gyorsabban kapsz vízumot, ha ingyenesen akarod, akkor várjál. Ügyesen megoldották az ingyenes vízum kérdését.
De végül bejutottunk, kb egy óra hosszáig tartott az egész. A csomagokat felvettük és a legalsó szinten kerestünk fekete taxist Koh Changre. Érdemes mergnézni a legfelső szintet is, ott vannak az érkező taxisok, ott olcsóbban lehet fuvart találni. Nagy nehezen találtunk is egy kocsit, amibe befértünk négyen csomaggal, 2700 bahtért (7 Ft/baht) le is vitt a komphoz 4 óra alatt. Az első komp 7-kor indul a szigetre, sokkal hamarabb nem érdemes odaérni. A szigetre beérve a platós taxik várnak és elvisznek a kívánt beachre. A szállodába voltunk reggel 9-re. Bejelentkeztünk, bár csak délután foglalhattuk volna el a szobát, de ideadták azonnal és reggelit is sikerült ingyenesen kérnem. A bungaló egy tágas szobából áll, két franciaággyal és egy tágas fürdőszobából, valamit egy kis terasz. A tengerpart egy része homokos, másik része köves teraszos. A gyerekeknek nagyon tetszett, volt két kutya is akikkel jól lehetett játszani. A reggeli nem svédasztalos volt, hanem menüs, 10 féle közül lehetett választani, és akkor készítették el. Így is elegendő volt a kaja. Kedves, családias légkörű szálloda, távol a nyüzsgő élettől, igazi pihenésre való. 4 éjszakára 10.000 bahtot fizettünk. Béreltünk kocsit, automata váltóst, mert a másik oldalon van a közlekedés és elég szerpentines a sziget. 1200 baht/nap, a motor 200 baht/nap. A kocsival bejártuk a szigetet, vízesésekhez túrázva. Száraz évszak van, úgyhogy ki van száradva mind, csak a legnagyobban van víz, oda 200 baht a belépő. Elmentünk hajókirándulásra 500 baht a felnőtt, 250 baht a gyerek jegy. Egész napos, kaját adnak, több helyen lehet snorkelezni és két szigeten is ki lehet szállni. A szigetre az olcsóbb helyeket kedvelők is mehetnek, mert a szállások300-500 baht-tól vannak, ezek kétágyas ventilátoros szobák, bungalók reggeli nélkül.
Utolsó nap 10-kor indult a buszunk Pattayára (550 baht/fő), ahol vásárolni akartunk, délután 17 órára meg is érkeztünk. Este 10-ig vásárolgattunk, sétáltunk. Akkor taxival (1000 baht) kimentünk a reptérre, ahol hajnal 2-kor indult a gépünk Dubaiba, onnan Bécsbe.
roli101 kapcsolódó élménybeszámolói:
5.5 (2 szavazat)
jovomeno - 2011.02.21. 01:56

Ertem Roli, de ha szerinted is szar, akkor miert vagy kibukva?

roli101 - 2011.02.06. 20:54

jovomeno: Pont az ilyen bunkók miatt nem írok szebb stílusban. Disznók elé gyöngyöt? Bezzeg a te beszámolóid fantasztikusak, bárcsak tudnék én is ilyen irodalmi stílusban fogalmazni.Azért nem írtam szebben és bővebben, mert nem mesélni akartam, már többen is megtették előttem, inkább információk nyújtása volt a célom azoknak, akik esetleg oda szándékoznak menni és nem csak a szigetről való áradozás érdekli őket, hanem a tények is.

gschofl - 2011.02.06. 16:01

Ezt én nem így írtam volna, de tényleg lehetne jobb a beszámolód:)Sokat írtál az odaútról de a szigetről sokkal kevesebbet, hogy miért pont ezt választottátok, stb.Gyerekekre volt kedvezmény, vagy full fare repjegy? ongo-soknak gratulálok, hogy a victoria harbour képeivel reklámozzák a beszámolódat az index címlapon.

jovomeno - 2011.02.04. 08:55

A beszamolo szar de a kepek nem rosszak.

Jodie - 2011.02.01. 08:56

Az Emirates kiváló légitársaság,többször utaztunk már velük , sosem ért csalódás!