Kellemes csalódás

Magyarország Harkány Thermal Hotel Harkány ****

Ott-tartózkodás ideje: 2011. máj. 19.  - 2011. máj. 21. (2 nap)

0 hozzászólás I 3 527 látogató olvasta. Rögzítve: 2011. máj. 23. küldd el ismerősödnek
avatar Supy Beszámolója

Cimkék: HarkányThermal  HarkányThermalHotel  Hotel

Supy értékelése:

Az értékelések összesen:

4.2

Eddig 6 utazó értékelte.

Az év eleji hajtás közepette már egy ideje nézegetjük az akciós 2 éjszakás üdüléseket a párommal.
Teljesen máshova akartunk menni, de végül itt kötöttünk ki.
Nem bántuk meg.
A Szállásoutlet.hu-n ütöttük nyélbe a vásárlást egy előzetes egyeztetés után, hogy van-e hely a megadott időszakban.
Sok szállodában telt ház volt, viszont itt tudtak fogadni minket.
Egy gyors regisztráció után, és már említett egyeztetést követően leütöttem az "aukciót", és a megadott bankszámlára már utalhattam is a vételárat, ami igen kedvező volt.
Ez úton is szeretném megköszönni a Szállásoutletet üzemeltetőknek a gyors, és pontos reagálást a kérésünkre.

Nem vártunk csodákat, de egy 4*-s szálláshely nem lehet olyan rossz ...gondoltam...
Megérkezésünkkor Harkány egy távolibb szegletébe tértünk be, ami mégis közel van a fürdőhöz, de sajnos elég lehangoló a kietlen szomszédság, és egy üzemen kívüli lepusztult szálloda képe a hotelünk mellett.
Remélhetőleg ezeknek is lesz gazdája, és felvirágoztatják, mint a többi szép szállodát.
Ezektől eltekintve szállodánk egy festői parkban helyezkedik el, ami már az első pillanatban megtetszett nekünk.
A recepción már tudtak a foglalásunkról, amit nekünk az utazásunk alatt véglegesítettek.
Bejelentkeztünk, és elfoglaltuk a szobánk, ami egy 3*-s felszereltségű szoba, de szinte minden igényt kielégít.
Szép, tágas, erkélyes, és ami nagyon fontos van szúnyogháló az ablakon.
Fürdőbe hajszárító és nem gagyi zuhanytálca, hanem egy ízléses ergonomikus fürdőkád, aminek egy hiányossága, hogy nincs a falon kapaszkodó. Úgyhogy figyelni kell a kiszállásnál, mert csúszik.
A mosdókagylónál eredeti DAVE folyékony szappan adagoló, a kádnál LUX tusfürdő, és egyéb kellékek.
Gardróbban számkombinációs széf, amiért nem kell külön fizetni.
Lezárt zacskóban a köntösök, amik sajnos a sok mosásban bizony összementek, úgyhogy nem nagyon tudtuk hasznát venni. De legalább a szándék megvan (és persze ez is szobaárban).
Képcsöves Tv sok csatornával, amit nem nagyon néztünk.
Minibár-hűtő (elég kis térfogatú).
Nem gagyi rugós matracú ágy gyönyörű hófehér vasalt huzattal. Sajnos toll párna-paplan.
Az erkély padozatán tiszta padlószőnyeg kiülési lehetőséggel, amit esténként ki is használtunk.
Nagyon jó térerejű Wi-fi (2-dik emelet).

Tehát összességében nagyon jó ellátottságú szoba a 3*-s is.
Máshol ez a 4* !!!

Az alkalmazottak nagyon barátságosak, mosolygósak.

Reggelivel kaptuk az ellátást, félpanziót nem kértünk, de a reggeli az valami fenomenális volt.
Rengeteg minden, ami szem szájnak ingere, még 9:30 -kor is (10-ig van reggeli).
Sajnos az ebéd, illetve a vacsora ellátást nem volt szerencsén megismerni, de biztos vagyok benne, hogy hasonló jókkal számolhatnék be róluk.
Az idő rövidsége miatt jó pár szolgáltatással sem tudtunk tüzetesebben megismerkedni, de amit láttunk a Wellness részlegből az is egy 4*-s színvonalra utal.
Tágas nagy kellemes hőmérsékletű belső medence élményelemekkel, és a szaunarészleg, ami nagyon ízlésesen van tálalva. Minden elismerésünk a kitalálónak.
(Van 2 gyógymedence is, de ezek térítés ellenében használhatók, és mivel mentünk a nagy fürdőbe ezért nem költöttünk plusz pénzt.)
A külső nagy medencét még nem üzemelték be, hiszen még nincs nyár, erre nem is volt szükség.
A szállodát magában foglaló park csodálatos és rendezett, látszik hogy sokat foglalkoznak vele.
Tele különböző fákkal, cserjékkel és egy szép sziklakerttel,szökőkúttal.
A NAGY zárt parkoló ingyenes (ez is benne foglaltatik a szobaárba).
És amit tudni kell, hogy az utcaáról valóban be lehet menni az autókhoz, de éjszaka egy őr rendszeresen járőrözik a biztonság kedvéért. Úgyhogy nem fogják feltörni, ellopni az autót.

Összességében egy nagyon kellemes csalódás áldozatai lettünk, és nagyon jól éreztünk magunkat.

(Bár a harkányi gyógyfürdő még mindig nem nagy szám, de egyszer mi is megöregszünk.)