Tihanyi hétvége

Magyarország Tihany Echo Residence Luxury Apartment Hotel

Ott-tartózkodás ideje: 2011. szept. 02.  - 2011. szept. 04. (2 nap)

0 hozzászólás I 3 043 látogató olvasta. Rögzítve: 2011. szept. 09. küldd el ismerősödnek
avatar Tima Beszámolója

Cimkék: Echo Residence  Tihany

Tima értékelése:

4.4

Az értékelések összesen:

3.3

Eddig 2 utazó értékelte.

A csak1nap.hu oldalon kedvezményes áron vásároltuk meg a vouchert a szállodába. Mikor egyeztetés céljából felhívtam a hotelt, hogy hétvégén is foglalható-e hely ezzel az utalvánnyal, azt közölték, hogy nem. Mikor e-mail-ben kértem, hogy ezt erősítsék meg, azt válaszolták, hogy hétvégén is felhasználhatom. Ennek örültem!
Péntektől vasárnapig foglaltuk le a szállást 3 nap/2 éjszakára, félpanziós ellátással. Sajnos pénteken csak estére érkeztünk meg és vasárnap 10-ig már el is kellett hagynunk a szobát.

A lakosztályunk mérete lenyűgözött, mert már az előszoba is hatalmas volt, valamint két hálószoba is tartozott hozzá. Csak az egyiket használtuk, a másikban fel se húzták az ágyneműt. (Oh de telhetetlen vagyok)
A teraszról gyönyörű kilátás tárult elénk a Balatonra, bár az se volt utolsó szempont, hogy csodálatos időnk volt. (Voltak itt ismerőseink 15-20 fokban, esős időben, nem csoda hogy nem tetszett nekik annyira.)
Az egész „lakásban” a földszínek domináltak.
A fürdőszoba első ránézésre jól nézett ki, de a gyakorlatban elég élhetetlen volt. A zuhanyzóban és a kádban is esélytelen volt úgy zuhanyozni, hogy ne fröcsögjön ki a víz és utána ne ússzon az egész helyiség. A mosdóknál kívül volt a csap és ahogy elzártuk vizes kézzel, óhatatlanul szétcsöpögtettük a fapultot, amin a mosdótál volt. Nem volt szappantartó, csak egy fából készült tartó, amit teljesen összevissza kentünk szappannal, mert nem volt más esélyünk a tárolására. A vécé külön volt és abba nem is jutott szappan, oda betettük az otthonról hozottat.
Könnyelmű módon nem vittünk törölközőt, mondván, hogy ott úgyis lesz. Mikor kértünk pluszban kettőt, hogy a strandra és a wellnessbe is legyen, azt mondták, hogy ki van számolva, hogy minden szobában kétnaponta cserélik a törölközőket és nincsenek plusz darabok. Aztán mégis szereztek nekünk. Szerintem egy ötcsillagos szállodában ez nem kellene, hogy gond legyen.

Az éttermi rész hangulatos volt, de itt is nagyon domináltak a földszínek. Az étel finom volt, a kiszolgálással is meg voltunk elégedve. Ez főleg a vacsoránál érvényesült. A svédasztalos reggelinél a választék közepes volt.

A strand megközelítése elég körülményes volt gyalog, úgyhogy végül kocsival mentük le a partra. A recepción kapott jeggyel a szálló vendégei ingyen mehetnek be a strandra, ami szép rendezett és van egy étterme is.

A wellness részlegben csak körülbelül fél-háromnegyed órát voltunk, pont amikor senki nem volt ott, úgy nagyon hangulatos volt. Úszómedence, pezsgőfürdő és infraszauna is van benne, 24 órán át nyitva van.

Mindent egybevetve jól éreztük itt magunkat a dolgos hétköznapok után, még ilyen rövid idő alatt is sikerült feltöltődni. Az eredeti árán viszont nem érte volna meg.
Tima kapcsolódó élménybeszámolói:
További kapcsolódó élménybeszámolók:

Kedves Látogatónk!

Az ongo.hu oldal jelen formájában már nem frissül, ezért az oldalon megjelenő információk elavultak lehetnek.
Jelenleg azon dolgozunk a háttérben, hogy megújult formában és új funkciókkal ismét a felhasználók rendelkezésére álljon az ongo.hu.