Dino Club élményeink a Marhaba Hotelben

Tunézia Sousse Hotel Marhaba

Ott-tartózkodás ideje: 2012. jún. 29.  - 2012. júl. 06. (7 nap)

0 hozzászólás I 3 153 látogató olvasta. Rögzítve: 2012. júl. 17. küldd el ismerősödnek
avatar iadanyne Beszámolója

Cimkék: tunézia sousse marhaba

Hotel Marhaba értékelése
iadanyne értékelése:

4.4

Az értékelések összesen:

4.5

Eddig 2 utazó értékelte.

Ezt a tunéziai utazást unokánknak adtuk jutalmul a jó bizonyítványáért. Persze azért mi is részesültünk a jóból, nekünk is szép élményeink voltak Tunéziában, Sousseban, a Marhaba Hotelben.
Most először voltunk Dino Club-os hotelben, s kíváncsiak is voltunk rendesen, hogy mit nyújtanak. Sok hirdetést, prospektust, fotót láttunk a Dino Club eseményeiről, s reméltük, hogy nekünk is lesz ilyenben részünk. Meg kell, hogy mondjam nem csalódtunk, azt kaptuk, amit vártunk. A gyerekek is, a szülők-nagyszülők is jól éreztük magunkat.
A hotel két aranyos animátor kislánya: Márti és Nelli gondoskodott a jó hangulatról. Kitaláltak mondókákat a kalózoknak, kérdéseket az indiánoknak, komoly ping-pong verseny zajlott, mini golfban is ügyeskedtek a gyerekek, nagy csata zajlott a darts versenyben is. A játszóházban ügyeskedtek a kicsik, s nagyok egyaránt. Készültek itt álarcok, hűtő mágnesek, volt arcfestés, kártyaparti, s mindenféle bolondozás. Egyik nap kalózkodás folyt, ügyességi játék, megtalálni a valahol elrejtett kalózkincset. Sikeresen megfejtették a kis kalózok a rejtvényeket, s boldogan cipelték a KINCSELÁDÁT, s osztották szét a kincset. Mindenkinek jutott belőle egy-egy alma, szilva, datolya, sőt még cukorka is. Sajnos a vízi olimpiáról lemaradtunk valamiért, legközelebb jobban fogunk figyelni. Utólag kiderült, hogy egy másik medencében került megrendezésre. Egy másik alkalommal pedig a gyönyörűen kipingált kis indiánok kérdéseket tettek fel a medence mellett pihenő felnőtteknek. Aki nem tudott válaszolni, az mehetett, illetve „dobták” a medence vizébe! Persze, hogy a végén mindenki ott kötött ki, még aki helyesen is válaszolt. Sőt! A két animátor lányka is vízbe került, úgy ruhástól. Emlékezetes programokon vehettek részt a gyerekek napközben is, s mikor lement a Nap, besötétedett, akkor is. Esténként 9-kor kezdődött a gyerekek kedvelt táncos-zenés műsora: a MINI DISCO. Láthatólag nagyon élvezték, apraja-nagyja vidáman énekelt, táncolt, forgott, vonatozott. Itt is a két animátor lány segédkezett a gyerekek szórakoztatásában, a színpadon mutatták a koreográfiát, amit a résztvevő gyerekek is megpróbáltak követni. Egy-két este gyakorlás után már lazán, s hibátlanul járták a táncot a kicsik. Jó volt látni az önfeledt kis arcokat minden este, hiszen azért is jöttünk a Dino Clubba, hogy jól érezzék magukat. Ráadáskén pedig az utazási iroda jóvoltából részt vehettünk Fábián Éva 2 koncertjén is, és a mesedélutánján is. A most megjelent CD-jéről hallhattunk zenéket-meséket, nagy örömünkre.
Meg kell, hogy valljam, mi felnőttek is jól el voltunk, nekünk is jutott szórakozás, nem csak a kicsiknek. Napközben aerobik a vízben, jóga a parton, esténként szórakoztató előadások. Éhezni-szomjazni sem volt alkalmunk, hiszen állandóan volt lehetőség a medence mellett, vagy a tengerparton is enni-inni, s fagyizni. Aki elfáradt, a medence mellett pihenhetett a napozó ágyakon, vagy a tenger hullámain ringatózhatott.
Kellemes, élményekkel teli hetet mondhatunk magunknak Tunéziában, Sousseban, az eddigi legszebb nyaralásunk volt. Köszönhetjük a Medina Toursnak, s a Marhaba Hotel 2 animátorának: Mártinak és Nellinek. Köszönünk mindent: Ica, István és Benji.
Feltöltve: 2012. júl. 17.