Dino Club a Caribbean World Resorts hotelben

Egyiptom Soma Bay

Ott-tartózkodás ideje: 2013. jún. 16.  - 2013. jún. 27. (11 nap)

0 hozzászólás I 2 621 látogató olvasta. Rögzítve: 2013. júl. 18. küldd el ismerősödnek
avatar iadanyne Beszámolója

Cimkék: dinoclub egyiptom somabay caribbeanworld

Tavaly nyáron Tunéziában voltunk először Dino Clubos szállodában, s nagyon jónak találtuk a gyerekek számára (is). Az idén is beneveztünk, igaz most Egyiptomba, a kedvencemhez, a Vörös tengerhez. Mivel a 11 éves unokám is élvezi a tengert, a vizet, nagy örömmel utaztunk június közepén a Hurghadához közeli Soma Bay-en levő 5 csillagos Caribbean World hotelbe. A hotelben egy kicsit csalódtunk őszintén szólva, de a Dino Clubban nem. Akkor most először a jó dolgokat mesélem el, aztán a negatívumok is sorra jönnek.
A gyerekek nagy örömmel tartózkodtak a Dino Clubban úgy láttuk, sok-sok program minden nap, élvezettel vettek részt benne. 3 magyar animátor lányka: Márti-Eszti és Gigi segített a programok kivitelezésében, jó ötleteik voltak, s eszközök is, az elkészítéséhez. Saját kezűleg készítettek a gyerekek hűtő mágnest, amit ugye minden szülő örömmel fogad a csemetéjétől, gyöngyöt fűztek, nagy kincskeresés is zajlott a tengerparton és sikeresen! Épült a tengerparti homokban hatalmas erődítmény, vizesárokkal, azt már nem is lehet sima homokvárnak mondani. Elkészült délelőttönként a gyönyörűséges kalóz zászló, csudájára lehet járni. Aztán volt itt vízzel töltött lufi csata is, a nagy melegben igazán jól is esett. Aztán a nagy csúszdázásokat is élvezték a gyerekek, volt falra mászás, több-kevesebb sikerrel. Délelőtt és délután a tengerparton a felnőttek is megtalálták a nekik valót, volt röplabda, aerobik földön-vízen egyaránt, petanque, hastánc tanulás, csacsigolási verseny. Sorolhatnám még tovább, igazán tartalmasan tölthettük itt el a megérdemelt szabadságot. Esténként pedig, ha még nem voltak a gyerekek elfáradva (nem voltak), akkor mini disco fél órán át. Apraja-nagyja ügyesen ropta a kellemes zenére, fáradhatatlanul! Még magyar nyelvű zene is szólt, sőt! A Dino Club indulója lett. Jó volt nézni a színpadot, ahogy megtelt boldogságtól sugárzó arcú gyerekekkel, akik önfeledten táncoltak, ugra-bugráltak. Utána a felnőtteknek is volt minden este szórakoztató műsor, teljes kikapcsolódásként. Utolsó esténken pedig egy gyerekshowt élvezhettünk végig, az animátorok munkáját dicsérve, a magyar-német-orosz gyerekek ügyesen előadtak apró jeleneteket, táncokat, vastaps közepette. Az apróságok munkáját díszes oklevéllel díjazták, örök emlék marad számukra, s számunkra egyaránt. Elmondhatjuk, hogy jól éreztük magunkat az alatt a 11 nap alatt, amíg ott voltunk.
Ami nem igazán tetszett: véleményünk szerint ez a hotel nem felelt meg az 5 csillagos besorolásnak. Már volt szerencsénk többször is, 5 csillagos hotelben megszállnunk, de volt 4 csillagos is, ami különb volt a mostaninál. A szoba egyszerűen, régi, sötét bútorokkal volt berendezve, hiányoltam a vízmelegítőt, a bekészített kávéval-teával, nem kaptunk a szobánkba naponta vizet, mint sok más helyen. A függöny foltos volt, az ablakok porosak, pókhálósak, igaz nem tartózkodtunk sokat a szobánkban. A fő étterem egy hatalmas terem, sokat járkáltunk benne oda-vissza, volt ott mindenféle párolt zöldség, tészta, süti, de sokszor nem bírtuk megenni. Ízetlen, fűszertelen, sótlan, hús nélküli ételek között válogathattunk. Esténként a kertben grillételeket is készítettek, de sajna az is ehetetlen volt sokszor, nyers, rágós, ízetlen. Gyümölcs egyszer volt a 11 nap alatt, de mivel mi későn mentünk (8-kor), nekünk már nem jutott. Hát vacsorára minek kéne megterhelőt enni, ugye? Reggel ugyanaz a helyzet, 2 féle felvágott, piros-és rózsaszín, s kétféle sajt, egyik négyzet, a másik téglalap alakú. A főtt tojásról többször is próbáltuk, de nem bírtuk leszedni a héját. Maradt a pirítós, joghurttal. Az legalább finom volt. A tengerparton levő étterem ennek épp az ellenkezője volt, ott ebédeltünk minden nap. Frissen sült, ízletes halak, csirkék, köfte, sült krumpli, sütik. 3-tól 5-ig sorba lehetett állni fagyiért az egyik bárnál, de nem mindig tartott ki 5 óráig.
Szóval, vegyes vélemény alakult ki erről a hotelről, szép a kert, sok szép medencével, a tengerpart is gyönyörű, a tenger fantasztikusan kék. Igaz, csak egy kis korallsziget volt itt, el kellett menjünk hajókázni ahhoz, hogy igazi, szép korallokat, halakat lássunk. Ha megyünk legközelebb a Vörös tengerhez, biztosan nem ide, ebbe a hotelbe fogunk menni. Kevesebb pénzért, jobb hotelek is vannak, de a Dino Club kárpótolt minket. Köszönjük magyar lányok, nektek köszönjük, hogy olyan jól éreztük magunkat a Caribbean World Resorts hotelben.
Feltöltve: 2013. júl. 18.