Csenge és Attila két keréken 1. nap

Magyarország Sajószentpéter

Ott-tartózkodás ideje: 2013. júl. 06.  - 2013. júl. 06. (1 nap)

2 hozzászólás I 3 958 látogató olvasta. Rögzítve: 2017. máj. 23. küldd el ismerősödnek
avatar rallymax Beszámolója
Csenge lányom szép lassan megérett arra, hogy városon kívül is biciklizzünk. Azért még nagyon fontos, hogy kerüljük a forgalmas utakat. Mivel Kazincbarcikán lakunk, innen kezdjük túránkat. Első neki futásra Sajószentpétert szemeltük ki célpontnak.

Elő kaptuk a bicajokat és indulás. Elsőre kerékpár úton le a tekepályáig. Zárva volt így a lépcsőn ücsörögtünk kicsit. De Csenge hasmenése úgy látom még nem ért véget, jobb nem lévén elbújtunk hátul és oda sikerült a mű. Gyerekkel sosem egyszerű ez a wc dolog, mindig a legrosszabb pillanatban szólnak. Mivel wc papírunk elfogyott, azt a közeli ABC-ben pótoltuk. 4 tekercses volt, csak hogy tele legyen a hátizsák. Én úgy gondoltam jobb haza menni mint így neki indulni Péternek, de Csenge hajthatatlan volt. Én meg hajlottam a szóra. Berentei megállónál pihentünk legközelebb, ide a 26-s főút melletti egykor szebb időket látott kerékpárúton tekertünk. Már csak néhol villan elő egy egy kis darab aszfalt a por és kavics alól, de azért lehet rajta tekerni. Átvágtunk a BC-n Berentére, oda is benéztünk. Aztán az úton át Péterre. Itt meglátogattuk Gabriellát, mivel itt dolgozik. Itt elszaladt az idő, mivel Csenge még benne volt a tekerésbe, irány Sajóecseg. A vasút mellett van egy földút azon indultunk neki. De hamar egy óriási tócsa állta utunkat. Vissza is kellett fordulnunk, de szerencsére a vasút túl oldalán is volt egy kis utacska, az járhatóbbnak tűnt. Igaz szép lassan már a napraforgó sorok között tekertünk. Itt is volt néhol pici sár, ahol én vittem át a bringákat meg Csengét, jó sáros is lettem. Az út folyamán csináltunk egymásról fotókat. Sajóecsegen az állomáson megpihentünk, majd haza vonatoztunk.

Túránk során 21,3 km tekertünk. Ha minden jól megy egyszer innen folytatjuk.
rallymax kapcsolódó élménybeszámolói:
rallymax - 2013.07.16. 08:47

Köszönjük, mindketten :)

MartiSatya - 2013.07.16. 07:03

Gratulálunk Csengének a kerékpártúrához, az édesapjának meg a jó ötlethez. Várjuk a folytatást!

Az itthon.blog.hu ajánlásával
tokaj Bor-kő túrák Észak-Magyarországon
A hűvösebb idővel se maradjatok otthon, ilyenkor is sok lehetőség vár benneteket a szabadban....
hotel Új hotel nyílt Hollókőn
A régió turizmusa szempontjából mindig jó hír, ha minőségi hotel nyitja meg kapuit. Külön öröm,...