Kővirág Étterem

Magyarország Köveskál Kővirág Panzió

Ott-tartózkodás ideje: 2014. aug. 01.  - 2014. aug. 01. (1 nap)

1 hozzászólás I 1 364 látogató olvasta. Rögzítve: 2014. aug. 02. küldd el ismerősödnek
avatar vargacsaba Beszámolója

Cimkék: Káli-medence  Köveskál  Kővirág

Kővirág Panzió értékelése
vargacsaba még nem értékelte!
Az értékelések összesen:

Eddig 1 utazó értékelte.

Mi csak az étterembe tértünk be, ha már annyi jót írtak róla a neten. Az épület egy szűk utcácskában van, semmi figyelemfelkeltő tábla, el is mentünk mellette elsőre. A parkoló egy katasztrófa, főleg esőben, hepehupás, földes grund, erre még lehetne költeni. A bejáraton csak KŐVIRÁG PANZIÓ szerepel, étterem nem, így egy kicsit gondolkodtunk, itt kell-e bemenni, de más bejáratot nem találtunk, így bementünk a kapun, ami a kerthelyiségbe vezet. Itt mindjárt egy KÉRJÜK ITT VÁRAKOZZON! tábla fogadott minket, jelezve, hogy nem akárhová tévedtünk be. Mivel pont ebéd- és vacsoraidő között voltunk, szerencsénk volt, hogy kaptunk asztalt, állítólag jobb foglalással érkezni. A kerthelyiség kellemes, műparaszti elemek keverednek mediterrán hangulattal, étlap nincs, az aznapi ételek táblára vannak krétával felvésve, ezzel is jelzik, hogy igyekeznek a szezonhoz igazodni. Ha a választék nem is túl bő (szerintem épp elég), az látszik, hogy visznek fantáziát az összeállításába, itt rántott hús, bolognai spagetti nem játszik. Meg Coca-Cola sem, házi limonádé, szörp az van, nem is rossz. Ami ételt ettünk (tökkrém leves, pisztráng, libacomb, borjúpörkölt, grillezett sajt, túrógombóc) mind kiváló volt, talán csak a levesből hiányoltam valami betétet (kruton, kenyérkocka, mittomén). A személyzet kedves, de néha olyan érzésem volt, hogy a pár profi mellé a többieket csak pár hete rántották be az utcáról, amíg ott voltunk többször is céltalanul bóklásztak az asztalok között a rendelésekkel. Ha tele vannak elég ciki lehet.
Összességében jó helynek tűnik, az ára sem túlzó, négyen 13 400-at fizettünk (+ borravaló).
7.5 (2 szavazat)
kirinshiku - 2014.08.07. 21:08

Ugyanaz a tapasztalat,viszont szép lassan azt az éttermet, amit sztárolnak,flegma a kiszolgálás,nagyképűen állnak a vendéghez.Étel minőségre egy silány valami,fűszeres csirkemellet majdnem nyersen hozták ki.Soha többet,legalább is részünkről.Tripadvisor-on is megírom tapasztalataim.