Törökországi álomnyaralás a VonResort Elite Hotelben

Törökország Kolakli VonResort Golden Coast Beach Elite Hotel

Ott-tartózkodás ideje: 2017. jún. 28.  - 2017. júl. 05. (7 nap)

0 hozzászólás I 1 461 látogató olvasta. Rögzítve: 2020. márc. 10. küldd el ismerősödnek
avatar BeliBali Beszámolója

Cimkék: török törökország kolakli side von vonresort golden coast elite beliczai

BeliBali értékelése:

Az értékelések összesen:

Eddig 1 utazó értékelte.

A történet úgy kezdődött, hogy eredetileg az MC Arancia Resort Hotelbe fizettünk be 2016. decemberében, 2felnőtt+2gyerek, egy black friday akcióban 2017. június 28.-ai indulással, hihetetlen olcsón, és emiatt némi aggodalommal, ami később be is igazolódott. Ettől fogva olvasgattam a törökországgal kapcsolatos fórumokat, melyből kiderült hogy a szállodánkról írnak jót-rosszat és nagyon rosszat is. A beszámolók szerint ez egy közepes minőségű szálloda, kövekkel a tengerben, flegma személyzettel, sok orosz vendéggel. Közben egyre többeknek cserélgette az iroda a szállodájukat az eredeti foglalásukhoz képest, az induláshoz közeledve pedig már a többség nem oda kapta a jegyét ahová szeretett volna. Sokan a repülőről leszállva tudták meg hogy nem fogadja őket a szállodájuk és máshol lesznek elszállásolva. Mindezeket megelőzve gondoltam egyet és én kértem az utazási irodánál a cserét, mivel láttam hogy sokakat ebbe a szállodába helyeznek át és jók a visszajelzések. Így kerültünk sok más magyar családdal együtt a VonResort Golden Coast szállodába, mely a létező legjobb csere lett. Ennyit az előzményekről.
A transzferszervezés rendben volt, éjszaka értünk a szállodába ahol kiderült hogy már nekünk nem jutott szoba a „Coast” részben, ezért az „Elite”-ben helyeznek el. Mint kiderült ez a legjobb hely a szállodában, mindenhez közel, de csendesebb fekvésű, a földszintes szoba előtt 85 méteres medence.
Rögtön éjszaka körbesétáltuk a területet, pont medenceparty volt élőzenével, ettünk az éjféli vacsoránál, és ittunk a pool bárnál, sétáltunk a hangulatfényekkel megvilágított parkban. Éjfélkor is 30 fok meleg volt, mint egy szép álomban.
Másnaptól kezdődött a habzsi-dőzsi egy héten keresztül. Ultra all inclusive ellátásunk volt, ami korlátlan fogyasztást jelentett mindenből (étel, üdítő, alkoholok, süti, fagyi, palacsinta, gofri, gözleme, snack kaják, stb) Az étkezések: 7-10 reggeli, 10-11 késői reggeli, 12:30-14:00 ebéd, 12-16 snack kaják (hamburger, sültkrumpli, gözleme stb.) 19-21 vacsora, 23:30-0:30 éjféli vacsora. Főétkezéseknél óriási választék, folyamatos látványsütés, wok-os kaják, mindenből volt bőségesen. Sütemény orgia, fagyi, egyebek. A török konyha nekünk nagyon bejött, ízletesen, fűszeresen főznek. Az italautomatákból gyümölcsleveket lehetett nyomni, alma, narancs, multivitamin, ananász, cseresznye. Persze kávé, tej, kakaó, tea, krémcsoki stb. is volt. Több nagy medence mellett saját hosszú partszakasza is van a Vonrestortnak, mi itt töltöttük a legtöbb időt strandolással. Mindig volt szabad nyugágy, árnyékban, szivaccsal. A tenger isteni meleg, lassan mélyülő aranyhomokos. A tengerben áll egy nagy stég pihenő pavilonokkal a szélén, bárbulttal, ülőgarnitúrákkal, itt is lehet egész nap fogyasztani. A szálloda és a part között álomszép parkon keresztül lehet közlekedni, buja trópusi növényzet hatalmas pálmafákkal, banánfákkal, bokrokkal, tényleg lélegzetelállító. Egész nap nyomják a zenét, amit úgy kell elképzelni, hogy az étteremnél halk hangulatzene megy, a medencénél ütemes animációs zene programokkal, vetélkedőkkel, minden este műsor a színpadon, aztán disco, szóval nagyon hangulatos minden.
Ezt az ellátást nehéz überelni, de azért extraként még elmondanám hogy a jégkása 4 ízben, és kb. 10 féle helyben kevert koktél is ingyen volt korlátlanul, sőt még a disco-ban is!
Saját aquaparkja (!) is van a Vonresortnak, a gyerekek megálltak a fejlődésben mikor meglátták , 13 csúzda, bár, medencék, külön területen.
Fakultatív programként dolmussal bebuszoztunk Side-be egy kis városnézés-bazározásra, egész jó cuccokat vettünk hosszas alkudozás után, és megnéztük a kikötőt, valamint egyéb ókori romokat. Bazározni helyben is lehet, a szállodától pár száz méterre kezdődnek a bazársorok.
A nyaralás végére sem unatkoztunk, ugyanis bekövetkezett amin előtte végig izgultam, csődbe ment az utazási iroda. Szerencsére ebből is jól jöttünk ki mert a biztosító intézte a hazutat az eredeti indulási napon, így mi még utoljára kitöltöttük a teljes hetünket a paradicsomban.