Trogir/Kastel Stafilic/Hotel Resnik

Horvátország Trogir Hotel Resnik

Ott-tartózkodás ideje: 2006. szept. 02.  - 2006. szept. 09. (7 nap)

1 hozzászólás I 10 717 látogató olvasta. Rögzítve: 2007. aug. 02. küldd el ismerősödnek
avatar wienerin Beszámolója
Hotel Resnik értékelése
wienerin értékelése:

Az értékelések összesen:

3.5

Eddig 2 utazó értékelte.

2006. szeptember első hetében utaztunk Trogirba, azaz kb. a 4 km-re fekvő Kastel Stafilic-ba. Utazási irodán keresztül (Itt's Billa) választottuk a szállodát. 2 felnőtt és 2 gyerek részére 540 euró volt a 8 nap teljes ellátással.
Éjszaka utaztunk a gyerekek miatt, ezért már szombat reggel 9 órakor megérkeztünk. Emlékszem, nálunk elég hűvös volt az idő akkor, így beöltözve, vastag és meleg ruhákban autóztunk. Na, ezeket mind félre tehettük, mert kellemes 30-32 fok volt végig.
A szállodában hamar bejelentkeztünk, kaptunk fejenként egy kék színű karszalagot, ami jogosított az All Inklusive bárhoz. Igaz, a megérkezés napján csak vacsorát kaptunk volna, de minden gond nélkül bemehettünk ebédelni. Hát mit mondjak, terülj-terülj asztalkám volt! Finomabbnál finomabb grillételek, frissensültek, köretek, sütemények, pástétomok, saláták, stb. A bort és a sört magunk csapoltuk, üdítőkből pedig 6 féle volt.
A szállodai szobába délután 2 körül tudtunk bemenni, addigra végeztek a takarítással. Egyemeletes épület volt. Családi szobát kaptunk, ez két szobát jelentett óriási erkéllyel. Mindegyik szobában franciaágy volt, az egyikben plusz még babaágy is. A fürdőszobában zuhanyozó és a vécé egyben. Kicsi volt, de tiszta. Kaptunk 12 törölközőt, amit cseréltek, ha kellett. Mindennap takarítottak, a holminkhoz nem nyúltak. Egy tévé volt, műholdas adással. Klíma nem volt, talán ez az egy hátránya volt.
A szállodához tartozó partszakaszon volt betonos, homokos és aprókavicsos rész is, ami nagyon lassan mélyülő. Búvárállomás is volt, de azt mi nem próbáltuk. A gyerekeknek volt "Kindergarten", ahol tudtak rajzolni, festeni, gyurmázni, esténként diszkót csináltak és olimpia is volt és persze a délutáni grátisz fagyi. Sok gyerek volt, németek hollndok és persze magyarok vegyesen. Így a mi gyerekeink sem unatkoztak.
Mi reggeli után általában kirándulni mentünk, Trogirba a 35-ös busszal (a jegy kb. 7 kuna volt, de a kalauzzal tudtál alkudni!)Klis várába autóval. Splitbe egyszer próbáltunk autóval eljutni, de nem sikerült parkolót találnunk. A Trogir-Split buszjárat 15 percenként közlekedig, ezért tényleg ajánlható.
Sok látnivaló van még Trogirban és környékén, ezért az idén is ide megyünk, szintén a Hotel Resnik-ben foglaltunk szállást. Ebben az évben kihagytuk az utazási irodát, közvetlenül foglaltunk helyet. Mivel elég "későn", ezért csak bungalós elhelyezést kaptunk, ami 2 hálószobából, fürdőszoba és konyha-nappaliból áll. Tavaly, szintén akkor nyaraló budapesti család lakott ilyenben, ezért tudjuk, hogy milyen. 44 euró egy nap fejenként, a gyerekeknek nem kell fizetni. 616 euró lesz így az egy hét és mivel tényleg csak a buszjegyre és a belépőkre fizettünk így az összeg elég reális.

Ha kérdése van bárkinek, szívesen válaszolunk, üdvözlet!
Feltöltve: 2008. feb. 17.
wienerin kapcsolódó élménybeszámolói:
wienerin - 2008.02.13. 13:47

A szálloda honlapja:www.resnik-hotel.hr Az aktuális és a 7 napos időjárás-előrelejzés pedig itt olvasható:http://wetter.rtl.de/europa/uebersicht.php?id=14444