Hunguest Hotel Flóra ***

Magyarország Eger Hunguest Hotel Flóra ***

Ott-tartózkodás ideje: 2007. aug. 04.  - 2007. aug. 06. (2 nap)

10 hozzászólás I 3 380 látogató olvasta. Rögzítve: 2007. aug. 06. küldd el ismerősödnek
avatar Mamszi Beszámolója
Mamszi értékelése:

3.5

Az értékelések összesen:

4.1

Eddig 7 utazó értékelte.

2007. augusztus első hétvégéjén töltöttünk két éjszakát az egri Hunguest Hotel Flórában.
A szállodáról pozitívumokban tudok beszélni abban a tekintetben, amit általában egy háromcsillagos szállodától el lehet képzelni.
Eddigiekben négycsillagos szállodáiban voltunk ennek a hotelláncnak és nagyon érződik az az egy csillag plusz, jelen esetben minusz.
Ami meglepő volt, hogy míg a többi Hunguest 4*-osnál alapban jár a fürdőköpeny a szobákhoz, itt kérni kellett pár száz forintért/éjszaka.
A szállodában van kábeltelevízió, gyanítom elég sok állomásssal, de ezt csak az aulában lehet élvezni, egy nagy tévén, mivel a szobai televíziókba összesen kb. 5-6 magyar csatorna jut csak.
A konyhájuk nagyon ízletes, kellemes ízeket tapasztaltunk meg.
A szobánk a thermal fürdőre és strandra nézett, ezt jól fogadtuk, mert így sok zöldet, fát, parkot láthattunk az erkélyről, ellentétben a másik oldalon lévő kocsikkal teli utcarészen.
A szállodában van saját wellness részleg és gyógyszolgáltatások is, de ebből sajnos nem sokat tapasztaltunk, mert bár vasárnap a kiírás szerint délelőtt ezek nyitva vannak és lehet bejelentkezni kezelésekre, masszázsra, mi két meleg thermal medencet találtunk csak nyitva és használatban.
A strand nagyon kellemes, közvetlenül lehet az szálloda aulájából a területére lépni, több medence is van, thermal (hideg-meleg), gyerekmedence, élménymedence, úszomedence és természetesen minden olyan egyéb alkalmatosság, ami elvárható.
Belépőt természetesen nem kell fizetni, ezt tartalmazza a mindenkori szobaár.
A szobánkkal kapcsolatban sajnos értek negatív hatások. Ezt főleg a vizes blokkra, azon belül a külön wc helyiségre értem.
Képeket is készítettem, melyben látszik, hogy sajnos a csésze már kicserélésre érett meg, több éve, vagy évtizede is már ott lehet, és nem volt eddig szakszerűen tisztítva a személyzet által, illatosító nem biztosítanak.
Én kértem külön takarítást, illatosítóval, a recepción és a takarítónőktől is személyesen, cserébe semmi sem változott, állandóan le kellett a wc deszkát hajtva tartani, de még így is folyamatosan szivárgott ki a több éves mindenféle vízkő és egyéb lerakódás átható szaga, úgyhogy a szoba területén lényegében éjjel-nappal meleggel elegyített végtermék szagot lehetett éreznünk.
Vettünk persze pumpás spray-t, de ennél a szinten már egy komplett csészecserére lenne azonnal szükség.
A fürdőszobában pár dolog a kezemben maradt, mikor hozzáértem és hát a kilincs körüli fémrész sem igazán állt az ajtóhoz szorosan.
A recepciósok munkáját jónak tartom, készségesek voltak, külön figyelmet érdemel a londíner férfi, aki elég figyelmes, kedves volt, remélem, másnak is lesz hozzá szerencséje, mert pozitív foltja a személyzetnek.
Az éttermi részben is udvarias pincérekkel találkoztam.
Van természetesen gyereksarok, ahol a nagyobb gyerekek tudnak addig játszani, amíg a szüleik esetleg nem érnének rá Velük foglalkozni.
És amint láttam, billiárd terem is van.
Mamszi kapcsolódó élménybeszámolói:
További kapcsolódó élménybeszámolók:
knourek - 2011.04.16. 17:59

véletlenül többször ment el!

knourek - 2011.04.16. 17:58

Mamszi! mi 2010-ben voltunk Egerben a Hunguest Hotel Flórában.Nagyon jól éreztük magunkat.A szobákat teljesen felújitották,a szállodához tartozó fürdőnél folytak még a munkálatok de lehetett használni.Menjél le és nézz körül érdemes.Én csak ajálani tudom mindenkinek ezt a szállodát és ezt a remek helyet.

knourek - 2011.04.16. 17:57

Az itthon.blog.hu ajánlásával
tokaj Bor-kő túrák Észak-Magyarországon
A hűvösebb idővel se maradjatok otthon, ilyenkor is sok lehetőség vár benneteket a szabadban....
hotel Új hotel nyílt Hollókőn
A régió turizmusa szempontjából mindig jó hír, ha minőségi hotel nyitja meg kapuit. Külön öröm,...